10 dolog, ami azonnal feldobja a napodat

23:28:00

Sziasztok!

Szerintem Nektek is nagyon sokszor van olyan napotok, amikor semmihez sincs hangulatotok, vagy éppen rossz kedvetek van és ebből az érzésből nehezen jöttök ki. Viszont pár aprósággal teljesen feltudod dobni az unalmas, rossz napjaidat és ha ezeket kombinálod, akkor teljes lesz a siker.

Forrás:Pinterest

Az első dolog, ami engem teljesen fel tud dobni, akár egy unalmas napon is, az a hatalmas séták. Nagyon szeretek sétálni a természetben, akár barátommal, vagy barátnőkkel, teljesen el tudok lazulni ami a legkimerítőbb napokon jól jön. A közelünkben van egy kisebb erdő, ahol rengeteget szoktam sétálni, vannak pihenőhelyek is, ha éppen megfáradnánk le tudunk pihenni, illetve a nyári napok estéin piknikezésre is tökéletes hely. 

Hosszan tartó fürdőzésnél nincs is jobb, a kádban teljesen el tudsz lazulni. Én nagyon sokszor ott gondolom végig a hetemet, napjaimat, tennivalóimat. Ha mindezt gyertya lángban csinálod még relaxálóbb tud lenni. Nagyon ritkán van olyan napom, amikor hosszú fürdőzést engedhetek meg magamnak sajnos, de amikor van rá lehetőségem minden percét kihasználom. Bekapcsolom a kedvenc relaxációs zeném, a kedvenc habfürdőmet használom és természetesen a gyertyák elmaradhatatlan kellékek. 

Ha már így a zenénél tartunk, Nekem annyira feltudja dobni a napomat egy igazán pörgős zene. Alapból is egy nagyon pörgős típus vagyok, de ha meghallom a kedvenc zeném, akkor tiszta vidám leszek. Ha pedig rossz napod van, ne hallgass lassú, szomorú zenéket, mert az a kedvedet nem javítani fogja, hanem tovább lelombozza. A lényeg, hogy hallgasd meg a kedvenc zenédet, esetleg készíts egy zene listát, ahol a kedvenc zenéid szerepelnek és máris jó kedved lesz. 

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én egyszerűen imádok teázni, már maga az, hogy bögrét fogok a kezemben és forró italt szürcsölök nagyon jó, nem még ha teát. Én nagyon szeretek bekuckózva teát iszogatni, akár egy film mellett, annyira hangulatos tud lenni főleg, hogy most jönnek a hidegebb hónapok és a karácsony egy-egy égősor világítás fényében. 

Egyszer az egyik ismerősöm ajánlotta, hogy írjam össze azokat a dolgokat, amik boldoggá tesznek. Először furcsán néztem rá, hogy mi? De minek? Aztán szót fogadtam összeírtam és amikor visszaolvastam, annyira hihetetlenül jó érzés volt. Mondanom sem kell, hogy mennyire feldobta a napomat. 

A lakást és a szobákat nagyon feltudja dobni a virág, főleg ha az friss és élő. Én próbálok minél többször virágot csempészni a házba, hiszen annyira jó érzés, az illatukról meg ne is beszéljünk. 

A mozgás mindig felpezsdít, ezért bátran merem ajánlani, ha éppen egy unalmas nap után hazatérsz menj egyet futni, jógázz egyet, vagy csak mozogj annyit, amennyi jól esik. 

Csinálj valami jót, ez alatt azt értem, hogy csinálj olyan dolgot amihez kedved van, hidd el ez teljesen fel fog dobni. 

Olvass egy izgalmas könyvet, hiszen engem mindig lázba hoz, ha olyan könyvet olvasok, ami érdekel és le se tudom tenni, annyira izgalmas. 

A végére hagytam a leghuncutabb dolgot, ami nem éppen a legegészségesebb és legdiétásabb, de néha belefér egy kis csoki is a minden napokba. Nem tagadom volt már olyan is, hogy nem örömömből ettem a csokit, de boldogsághormont termel, szóval ide a csokival. 

Ennyi lett volna mára ez a bejegyzés, ha tetszett osszátok meg másokkal is, illetve írjátok meg kommentben, hogy Ti mivel szoktátok feldobni az unalmas, rossz napokat! 

Szeretettel, Reni :)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook