Az idő rohan, de Te lassíthatsz!

20:59:00

Sziasztok!

Sajnos én is sokszor szoktam beleesni ebbe a hibába,bár nem hiszem, hogy ezzel egyedül vagyok ezért is gondoltam írok erről a témáról Nektek.

A mai rohanó világban észre sem vesszük már azt, ami valójában velünk történik mert annyira rohanunk. Rohanunk az iskolába, a munkába, haza, boltba szinte már mindenhova. 
 Főleg mostanában kezdtem el ezen gondolkozni, hogy mennyi minden történt velem a múlt  évben és hogy valójában mennyit is rohantam, ami következtén elszalasztottam lehetőségeket, hoztam rossz döntéseket.

Forrás:Pinterest

 Elsiklottam olyan dolgok felett amik fontosak lettek volna és lehet pont egy olyan dolog miatt siettem ami már így később visszagondolva lehet nem is lett volna annyira fontos.

Az idő rohan, mi ehhez építjük fel a mindennapjainkat és ez így is van rendjén, de van lehetőség, arra hogy állj meg egy pillanatra, nézz körül, gondolod végig a dolgokat és ez nem csak lehetőség, állj is meg mert muszáj!

 Lásd meg az apró dolgokat is, amik boldoggá tesznek Téged vagy bárki mást. Dobd fel a napját egy rosszkedvű embernek! Segíts másokon! Légy hálás! Szeress! Légy pozitív!
Látod?! Pont ezekért a dolgokért állj meg egy pillanatra, hiszen annyi minden felett elsiklunk, pont az idő miatt, ne legyél Te is ilyen, légy különleges ezzel, légy figyelmes, tudj lassítani, éld meg a pillanatot!

 Csodálkozunk azon, ha felvesszük a telefonunkat a kezünkbe, hogy „jaj már ennyi az idő?” Hogy elszaladt az idő, igen ezt én is gyakran észreveszem, a virtuális világban még ettől is jobban rohan az idő, pontosan ezért álljunk meg, tegyük le a telefont, tudjuk kikapcsolni, nagyon sokat jelent, hiszen így tényleg a jelent éljük meg és nem virtuális körben, hanem maga a világban.

Ez a cikk kicsit komolyabb hangvételű lett mint a többi, de gondoltam készítek egy ilyet is, megtudom tetszik-e Nektek az ilyen fajta bejegyzés. Alapból is megfogalmazódott már ez bennem, hiszen a mindennapjaim része.
Ti hogyan vélekedtek erről?

Szeretettel
Reni


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook