Makeup Revolution Flawes 2 paletta | Teszt

0:50:00

Sziasztok!


Már nagyon régóta szerettem volna a Pink Pandáról rendelni egy palettát és nem is olyan régen sikerült is, akciósan beszereznem. Sokat tanakodtam, hogy valójában melyik paletta is lenne számomra a tökéletes, de amikor megláttam a Makeup Revolution Flawes 2. palettáját rögtön tudtam, hogy ő fog nálam landolni, hiszen tökéletes színek találhatók benne csupa ízlésemhez közel álló árnyalatok, amiket egyszerűen imádok!



Nem is húzom tovább az időt, lássuk is a tesztet a palettáról.


Kezdeném is egyből a lényeggel a palettában található 32 gyönyörű színnel. Elsősorban azért vásároltam meg ezt a palettát, mert tényleg olyan színek vannak benne, amik közel állnak hozzám és akár a hétköznapokon is tudom viselni. Az is fontos szempont volt nálam,hogy a 32 szín lehetőleg ne csak világos, illetve ne csak sötét színeket tartalmazzon.

Kinyitva a palettát 32 gyönyörű szín tárul elénk. Őszinte leszek, elsőnek a tesztelésnél nem tudtam, hogy melyik színt vigyem fel hiszen mind csodálatos. A színek nagyon jól vannak elhelyezve a palettában, praktikus, hiszen a világos színek bal oldalt, a sötétebb színek a jobb alsó sarokban vannak elhelyezve, így reggel a rutinmozdulatokban is tudom majd, hogy mi merre van. (Sajnos erre reggel szükség van)
A szín a felvitelkor abszolút nem porzik, az ezelőtti palettáimhoz képest, könnyű a felvitele és nagyon könnyű eldolgozni is. Imádom, nagyon jó vele dolgozni és hihetetlen pigmentálta, főleg a sötét színek.  


A paletta színei, mind kaptak nevet, ami számomra nagyon tetszik. Nagyon találó, így ha esetleg meg kellene neveznem egyes színeket könnyebben menne.
A paletta csomagolásáról is szeretnék ejteni pár szót. A paletta a dobozával együtt csomagolva volt egy nagyon csajos kis papírkába, ami számomra nagyon megnyerő volt. Egy hozzám közel álló színben jelent meg a paletta doboza, amikor m ár azt hittem ezt már nem lehet fokozni és itt még nem is láttam a terméket. A paletta a jól megszokott fekete színt kapta, gyönyörű rose gold-os felirattal, ami szintén nagy kedvencem lett. 
Egyetlen egy problémát vettem észre,az is az volt, hogy a paletta  külső részén nagyon meglátszik az ujjlenyomat,bár később már észre sem vettem, nem annyira érdekelt. 
A paletta belseje rejt egy viszonylag nagy tükröt is, amiért én nagyon hálás vagyok, hiszen ez sokban megkönnyíti a munkánkat bárhol bármikor.
A paletta jól záródik és ami fontos, hogy nem nehéz kinyitni még műkörömmel sem. 


Összességében: Én nagyon ajánlom mindenki számára, aki egy gyönyörű színekből álló palettát szeretne magának. Én egyszerűen imádom, főleg azért, mert sokféle sminket el lehet készíteni a paletta segítségével. A terméket megtudjátok rendelni a Pink Panda oldaláról!

Ti próbáltátok már ezt a palettát? Mi róla a véleményetek?

Köszönöm, hogy ma is Velem tartottatok, ha még nem tettétek meg, akkor legyetek rendszeres olvasói a blognak, hiszen így nem maradhattok le a legfrissebb bejegyzésekről.
Illetve ha szeretnél egy kis betekintést nyerni a hétköznapjaimba akkor nézz be az instagram oldalamra is.

Szeretettel
Reni 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook