Rimmel London Lasting Finish 25 órás alapozó | Teszt

0:51:00

Szisztok!

A mai bejegyzésben egy fantasztikusan jó alapozóról olvashattok egy tesztet. Mindig is szerettem volna egy normálisan fedő alapozót, ami sokáig fent marad az arcomon és nem lesznek pattanásaim tőle. Nos a sok keresgélés és tesztelgetés meghozta a gyümölcsét és végre megtaláltam azt az alapozót ami számomra tökéletes, illik az arcbőrömhöz. 


Először is kezdjük azzal, hogy mit ígér nekünk ez a termék:

Folyékony alapozó, mely a Comfort Serum tartalmának köszönhetően hibátlan, természetes fedést biztosít. Érintésálló, kellemes viselet akár 25 órán keresztül. Bőrgyógyászatilag tesztelt.

Nem mondok ezzel nagy újdonságot szerintem, ha azt mondom, hogy a leírtakat mind tapasztaltam és valóban tökéletesen teszi a dolgát. 
Ez a termék üveges kiszerelést kapott, ami 30 ml terméket tartalmaz. Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen a csomagolása, hiszen nagyon praktikus. Az alapozónak a feje pumpás, ami még jobban tetszik,hiszen higiéniai szempontból is sokkal jobb. A nyílása nem nagy nem is kicsi, pont annyi terméket kapunk amennyi kell. 


Én nem szoktam primert használni és így is ki tudom jelenti, hogy ez az alapozó anélkül is tökéletes. A felvitel nagyon egyszerű, nagyon könnyen eldolgozható, hiszen egy folyékony alapozóról van szó. Én általában a beauty blenderemmel szoktam eldolgozni és végeredményként egy szép egyenletes bőrfelszínt kapok. A legjobb az egészben, hogy nagyon sok bőrhibát önmagában ez az alapozó is elfed, tehát kevesebb korrektort kell használnom. 
Én a legvilágosabb színben vettem meg, kicsit féltem, hogy világos lesz, de nem. Mindig azzal fürödtem be, hogy sötétebb árnyalatot választottam, ezért most úgy voltam vele azért is a világosabbat veszem meg és jól tettem. Tartalmaz 20-as fényvédőt is, ami fontos számomra. 
Egy természetes hatást lehet vele elérni, ami szerintem mindenkinek fontos. 

Én ajánlom mindenkinek, aki még nem találta meg azt az alapozót, ami számára tökéletes lenne.

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett Nektek, iratkozz fel a blogra, ha nem szeretnél lemaradni a legújabb bejegyzésekről. 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook