Teszt | Avon Glow barnító gyöngyök

10:46:00


Most, hogy lassan már itt a nyár arra gondoltam, hogy meglepem magam egy barnító termékkel, így meg is rendeltem az Avon Radion Glow barnító gyöngyeit, amiről most egy tesztet olvashattok. Ráadásul most érdemes szétnézni az Avon weboldalán, hiszen számos akcióval kedveznek a vásárlóknak, így ha most szeretnéd felfrissíteni a sminktáskádat érdemes benézned!

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ilyenkor tavasszal de főleg nyáron jobban szeretem használni a barnítókat és a pirosítókat. Szerintem nagyon fel tudja dobni a pirosító és a bronzosító együttes hatása a sminkünket, főleg ha szépen van eldolgozva a termék az arcon!

Mint azt már több cikkemben is említettem, nagyon szeretem az olyan termékeket amik megkönnyítik a mindennapjaimat, főleg a reggeleimet, amikor egy gyors de minőségi sminkre vágyok. Ezt tökéletesen megkapom ettől a terméktől, aminek nagyon  örülök.


Nagy kedvencem lett pár nap alatt, hiszen hihetetlenül könnyű vele dolgozni, ami megkönnyíti a sminkelési rutinomat, ezzel időt spórolva magamnak. A végeredmény engem teljesen ámulatba ejtett, hiszen közel se mertem volna gondolni, hogy egy ilyen szép összhatás fog megjelenni az arcomon, amit a hétköznapokra és egy-egy hivatalosabb helyre is simán el tudok képzelni. 

Ahogy említettem is, nagyon könnyű a barnító gyöngyök használta, hiszen az ecsetünket éppen hogy hozzá kell érinteni a gyöngyök felületéhez máris megjelenik a termék az ecsetünkön. Ezt a terméket a Makeup Factory ecsetemmel vittem fel, ami szerintem tökéletesen is passzolt hozzá, mert nem vett fel túl sok terméket így szépen tudtam eldolgozni a már arcomon lévő barnító port. 

Számomra nagy pozitívum, hogy nagyon nagyon kevés termékre van szükségünk ahhoz, hogy szép végeredményt érjünk el. így biztos vagyok benne, hogy egy jó darabig még meglesz ez a különlegesség nekem. A barna kis golyók mellett láthatunk rózsaszín golyókat is, ami szerintem szuper, mert ez biztosítja számunkra az üde megjelenést. 

A termék tartóssága az amitől kicsit többet vártam volna, az arcomon körülbelül 4-5 órát bír, bár én elég sokat szoktam sajnos érinteni az arcbőrömet, ezért is lehet, hogy hamarabb kopik. 

A kiszerelése számomra megnyerő mert 22 g terméket tartalmaz és ahhoz képest szerintem sok gyöngy van a dobozban. 

Összességében: Én ajánlom kezdő sminkelőknek is, hiszen nem nehéz a használata és nem annyira pigmentált, hogy egy rossz mozdulat után nehezen lehessen eldolgozni a terméket az arcon. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, hiszen egy gyönyörű végeredményt kaptam. 


Remélem tetszett Nektek a cikk és hasznosnak találtátok. Ti már próbáltátok ezt a terméket? Mi róla a véleményetek? Osszátok meg Velem is, kíváncsi vagyok rá!

Ha tetszett a cikk iratkozz fel a blogra a rendszeres olvasó felíratva kattintva így nem maradhatsz le semmiről sem!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nekem is van 2 árnyalatban és imádom őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy Neked is bevált! 😊
      Nekem az egyik legjobb smink termékem!

      Törlés
  2. Nektek is csillámos? Ismerősömön olyan szép fényes, de én csak inkább a csillámokat látom magamon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vettem észre a csillámokat, kellemes, természetes barnaságot ad a bőrnek. :)

      Törlés

Like us on Facebook