Teszt: GlamOriginal termékek | szemhéjfesték, szempillaspirál, tus

21:41:00


Ma 100%-ban természetes összetevőjű termékeket szeretnék bemutatni Nektek, amit a GlamOriginal-tól kaptam tesztelésre. Szeretnék minél több természetes alapanyagú terméket használni a sminkelésben és a bőrápolásban is egyaránt. Számos érv van amellett, hogy használj természetes dekorkozmetikumokat. A cég oldaláról gyűjtöttem pár olyan mondatot, ami engem egyből arra sarkalt, hogy ilyen termékeket használjak a közeljövőben. 

"A GlamOriginal natúr dekorkozmetikai márka 100 %-ban természetes összetevőket tartalmaz. Minden bőrtípus számára kíméletes, parabénmentes. Szakértő kezek által válogatott alapanyagokból, nagy gondossággal készített, kézműves magyar termék.


Bőrünk a legnagyobb kincsünk, egészségünk érdekében meg kell védenünk a káros anyagoktól, vegyszerektől. A GlamOriginal termékek nem tartalmaznak mesterséges tartósítószert, mesterséges színezéket, kőolaj-származékot, szintetikus illatanyagot. És állatokon sem teszteljük őket.


Mitől más a GlamOriginal?
Minden termék 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz, semmilyen szintetikus tartósítószer nem található bennük. A GlamOriginal egyedülálló, kizárólag natúr dekorkozmetikumokra specializálódott magyar tulajdonú márka."
Valóban a bőrünk a legnagyobb felületünk, amin keresztül a káros anyagok juthatnak a szervezetünkbe, ezért is fontos annyira, hogy milyen termékeket használunk. Az elmúlt időben próbálok arra is figyelni egy-egy termék vásárlásánál, hogy azt ne teszteljék állatokon. Azt hiszem ezt nem kell részleteznem, hogy miért fontos számomra.  


Szemhéjfesték: Ezek a termékek isteniek, de tényleg, nem is gondoltam volna, hogy a Revolution palettám után találok olyan szemhéjfestéket, amely valóban azt a végeredményt adja, ami elvárható egy ilyen terméktől. Már a legelső használatnál nagyon megtetszett, mert a zöld szín nagyon pigmentált a vajszínű is, de természetesen a világosabb színeknél ez nem is annyira fontos számomra. A festékek felvitele nagyon könnyű, aminek nagyon örültem, hiszen reggel számomra fontos a gyorsaság. A nap végén is ugyanúgy fent marad a festék és nem ül bele  a mélyítővonalba. 

A csomaglása a terméknek nagyon egyszerű, sima kisméretű műanyag csavarós dobozban van a festék. A tetején a doboznak egy műanyag lyukacsos tető van, ami több szempontból is igen hasznon számunkra. Ezek a tetők lehetővé teszik a festék kényelmesebb tárolását, hiszen nem egyből a csavarós tetőhöz ömlik a por állagú festék, ezért többet is tudunk vele spórolni. Az első használat okozott némi kis nehézséget, hiszen ezelőtt még nem használtam ilyen kialakítású terméket, így nehéz volt kezelni a festéket, de pár nap múlva rájöttem és teljesen kézre állt már. 


Szempillaspirál: Nem találkoztam még ilyen szempillaspirállal, ami ennyire tökéletesen szét tudta volna választani a pilláimat. Csodálatosan meghosszabbítja az amúgy is hosszú szempilláimat, így a végeredmény tökéletes. A spirál tökéletesen felveszi a pilláim ívét és így egyenletesen tudja eloszlatni rajta a festéket. A sok jó tulajdonság ellenére nem kell túl gondolnunk a spirál kinézetét, hiszen egy letisztult, átlagos spirálról van szó, melynek rostszálas keféje van. Ez a kefe nagyban megkönnyíti a felvitelt, ráadásul csomósodás mentesen! 


Tus: Nagyon pozitív tapasztalatim vannak ezzel a termékkel kapcsolatban. Még nem igazán használtam krémes tust, mert általában a ceruzát veszem kézbe, így a krémes tus teljesen kimaradt az életemből. Amikor megláttam a csomagomban, hogy egy tus is szerepel nagyon boldog voltam. Ahhoz képest, hogy elsőként használtam a tust nagyon szép, egyenes tusvonalat tudtam húzni ami befolyásolta a tus textúrája és a jó ecset használata. Számomra nagy pozitívum, hogy amit kaptam ecsetet hozzá, tökéletesen bevált, így nem kellett ezért külön költenem erre. A könnyű felvitelt a tökéletes textúra teszi lehetővé számunka. A csomagolása a terméknek igazán praktikus, kicsi, egy helyen van minden. 


Összességében: Én ajánlom mindenkinek ezeket a 100%-ban természetes termékeket, hiszen valóban nagyon jók! Mindegyik terméket megszerettem valamiért, így a mindennapi sminkrutinomban már szerepelnek ezek a termékek. 


Rendelés: http://www.glamoriginal.hu/shop/

Remélem tudtam segíteni ezzel a cikkel, ha éppen új natúr 100%-ban természetes kozmetikumokat kerestek. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel a blogra!

Szeretettel
Reni 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook