Teszt: Mark szempillaspirál

0:45:00


Ma egy új márkának a termékekét szeretném bemutatni a Mark szempillaspirált, ami számomra nagyon nagy kedvenc lett az elmúlt időben. Régóta kerestem már olyan szempillaspirált ami igazán beválik minden szempontból, volt is egy nagyon jó minőségű Catrice spirálom, de mivel kifogyóban volt ezért gondoltam kipróbálom az Avon saját márkás Mark szempillaspirált.

Én még mindig annak a híve vagyok, ha csak egy sminkterméket választhatnék akkor az a szempillaspirál lenne. Ha semmi sminket nem hordunk akkor is egy szempillaspirállal nagyon fel lehet dobni a tekintetünket, amitől máris izgalmasabb lesz az arcunk. 


Én ezelőtt még nem találkoztam ilyen típusú szempillaspirállal, aminek állítható lenne a dúsító fokozata. Ezért is tartottam egy nagyon különleges darabnak és persze, azért is mert újdonság és ki szerettem volna próbálni.

Nagyon tetszik az állíthatóság, hiszen 3 különböző végeredményt érthetünk el, ami több szempontból is igen kedvező számunkra. Az első fokozaton egy természetes, hétköznapi hatást érünk el, ami tökéletes lehet annak is aki nem igazán szokott sminkleni, csak a szempilláit. A második fokozat viszonylag jobban dúsítja a szempillákat, ami már jobban ki is emeli a tekintetet. A harmadik fokozat pedig egyenesen egy tökéletes esti buli feelinget hoz elő bennem, mert itt már tényleg sok festéket vesz fel a kefe, ezért figyelni kell a pontos felvitelre. 

A termék csomagolása számomra abszolút megnyerő, hiszen az én egyik nagy kedvencem a letisztultság és ez a csomagolás teljesen ezt tükrözi vissza a fekete alapon fehér márka szöveggel. 

Eleinte használat közben csomósodott a szempillám, hiszen új volt és ilyenkor minden kefe több festéket vesz fel mint kellene, de egy idő után tökéletesen lehetett vele dolgozni csomósodás nélkül. Nagyon szeretem mert nem pereg le nap közben és nem kell a szemüvegemet is minden órában takarítani a sok fekete pöttytől ami a szemfesték potyogását jelenti nálam. 

A keféje átlagos rostszálas, amivel tökéletesen lehet felvinni a festéket, szépen szét lehet választani a szempillákat, ezért is szeretem annyira. 


Összességében: Nekem nagyon bevált ez a szempillaspirál, tökéletes az a végeredmény amit kapok és ráadásul olyan formában amilyenbe csak szeretném. Engem meggyőzött!
Ajánlom mindenkinek, aki keresi azt a szempillaspirált amivel reggel egy gyors de minőségi sminket szeretne elkészíteni! 


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, ha igen iratkozzatok fel a blogra hogy még több tartalmat tudjatok olvasni Tőlem!

Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok? Esetleg próbáltátok már ezt? 

Szeretettel 
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook