Kedvenc magyar Youtubereim

13:31:00


A 21. században nem túl meglepő ha azt mondom, hogy az emberek szeretnek az interneten csevegni, böngészni, olvasgatni na meg persze videókat nézni különböző témákban. Én sem vagyok ezzel másképp, engem is magával rántanak az érdekes tartalmak az interneten, ezek közé tartoznak a Youtube videók is, amiről ma szeretnék beszélni egy kicsit. Nem hiába íródik a blogom is a szépségápolás, divat és életmód témaköreiben, hiszen ezek azok a témák amelyek a legjobban érdekelnek és lekötnek, tehát a Youtube-on is az ilyen típusú videókra kattintok rá. Elég régóta nézem ezeket a videókat, amik nagyon sokszor hatalmas segítséget nyújtanak, hiszen egy jó tippel, termékkel teljesen fel tudják dobni az ember napját, ezért szeretném megemlíteni a kedvenc Youtubereimet ebben a cikkben.


Karin Dragos: Nagyon régóta követem már Karin-t, hiszen mindig minőségi videót készít a nézőinek, ezért valóban öröm nézni a videóit. Én legjobban a sminkvideóit szeretem, hiszen nagyon sok mindent tőle néztem el és alakítottam át a saját ízlésemre és tudásomra, valamint fontos megemlítenem, hogy a sminksuli című sorozata fantasztikus, hiszen sok mindenkit meg tud célozni vele, akár a kezdő sminkeseket akár a profikat is. A hajápolás és a hajas videóit is ki szeretném emelni, hiszen gyönyörű fonatokat tud készíteni egy-egy videóhoz vagy outfit fotózásoz. Heti szinten tesz ki videót, tehát nem kell heteket várni az új videókra, ezért is szeretem annyira.


Lina és Panni: 2 olyan vloggerről van szó, akik imádják a videókat elkészíteni, ami látszik is a videókon. Sokféle videót találhattok a csatornájukon, hiszen alapból is ketten csinálják és van, hogy csak egyedül és van, hogy közösen. Igazi fiatalos energialöket a csatorna, mert mindig pozitívumot árasztanak a képernyőn keresztül is. Megtalálhattok náluk haul videókat, vlogokat, ootd videókat és minden olyan tartalmat, ami érdekli őket. Különböző sorozatokat indítottak a blogon, az én kedvencem a csere-bere, amiben egymás holmijait cserélik el és azt 1 hét múlva véleményezik is a videóban, valamint a vágatlan videók is nagy kedvenceim, hiszen egy vloggert így még jobban meglehet ismerni szerintem. 


Elevenground: Nem rég indult be a csatorna ezért kevés videót találunk, de Viki blogja alapján (ami természetesen hatalmas kedvenc) úgy gondoltam a videói is fantasztikusak lesznek és valóban! Leginkább a hétköznapjait szokta bemutatni Viki a lányával Laurával, de találhatunk outfies cikket is, amiben megmutatja nekünk, hogy mit viselt egy héten keresztül, ami nagy kedvencem volt, hiszen a stílusát egyenesen imádom. Egyébkét Vikivel már készítettem egy interjút is, ami itt tudtok megnézni. Kövessétek a csatornáját, reméljük egyre több videót tölt majd fel a csatornára. 


Csizmadia Gabriella: Gabi elég régóta videózik így talán ő az, akit a legrégebb óta követek. Nagyon sokszínű videókat találhatunk nála, hiszen az életmódon, szépségápoláson túl a kihívásokig minden videó megtalálható nála. Szórakoztató, hasznos csatornát vezet, hiszen az ő videói alapján már jó pár szuper terméket próbáltam ki. 


e-Ditke: Talán ő az a videós, akit nemrég kezdtem el nézni, de a személyisége egyből megragadt, így nem is volt kérdés, hogy a kedvenceim közé kerül. Gyönyörű sminkeket szokott készíteni, ami sokszor oktató jellegű, így sokat lehet tőle tanulni. Szeretem a haul videóit is, hiszen eléggé azonos a stílusunk, így ha meglátok nála valamilyen ruhadarabot abba rögtön bele is szeretek.



Nekem Ők lennének a kedvenc magyar Youtubereim, Nektek kik a kedvenceitek? Rendszeresen követeitek a videóikat? :) 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook