Teszt|Catrice Pure Shine Colour Lip Balm

8:18:00


Régóta szeretnék Nektek írni erről a termékről, de egy ideje csak a "piszkozati" részben tárolgattam, ne kérdezzétek miért. De most itt van, elhoztam, hiszen szeretném megosztani veletek a a tapasztalataimat a termékkel kapcsolatban. Legyen a rúzsunk bármilyen jó minőségű is valamennyire biztosan szárítani fog, főleg ha nem viszünk fel alá hidratáló ajakbalzsamot és valljuk be nem ez a legkellemesebb érzés. A legjobb kombináció számunkra egy olyan ajakbalzsam lenne, ami színezett és a tartóssága is megfelelő, ugye?
Ha valóban erre vágysz, akkor ez a Te cikked és csak arra vár, hogy tovább olvasd! :)

Amikor megvettem  terméket, természetesen én is tesztelgettem a boltban, hogy melyik szín is állna nekem jól és őszintén mondom Nektek nem volt egy könnyű választás mert mindegyik szín megfogott valamennyire. Végül is a 050 Cherry-ty árnyalat mellett döntöttem olyan címszóval, hogy ennek elég jó színe van és szinte mindenhez passzol. Amikor itthon a természetes fényen kipróbáltam nem akartam hinni a szememnek, mert akkora különbséget lehetett észrevenni, hogy aki ott sem volt el sem hinné.:D Természetesen pozitív irányba vitte a tapasztalataimat az itthoni fényviszonyok közti felvitel, ami igen egyszerű volt, szépen követi az ajkam vonalát a termék hegye, ami egy sietős reggelen igen fontos számomra. Szerintem a kialakítása is sokkal jobb mint a hagyományos rúzsoké, pedig az elv ugyan az, de mégis. Alapból is imádom a csavarós végű termékeket, hiszen így a higiéniára is figyelmet tudunk fordítani. A színezett ajakbalzsam könnyű felvitelét a termék krémes textúrája is könnyítette, ami nekem nagyon színpatikus volt mát elsőre is. Nagyon pigmentált, de ne felejtsük el ez egy ajakbalzsam, tehát olyan erős hatást ne várjunk el tőle, mint egy igazi márkás rúzstól, de szerintem ettől feltétlenül nagyon jól használható a termék szinte minden öltözethez. A termék illata is egyből magával ragadott, hiszen ki tud ellenállni egy finom porcukor illatú terméknek? Használata után minimális hidratáltságot is érzek, amin nagyon meglepődtem, tehát nálam ez egy igen nagy plusz pont. Nos a tartósság is egy fontos szempont, főleg az ajkakra való termékeknél, na meg az alapozó fixálásánál a púder, de az egy másik történet. Az én igényeimhez tartva nagyon jól szerepelt ezen a részen is, ettem, ittam miközben a termék az ajkaimon volt és nekem hozta az elvárásaim szintjét. Fontosnak tartom megemlíteni,hogy nagyon kevés kell a termékből ahhoz, hogy egy szép végeredményt érjünk el.





Szerintem a képek magukért beszélnek, próbáltam a legjobb fényviszonyok között készíteni a képeket, hogy minél valósághűbbek legyenek. Remélem tetszett Nektek ez a cikk, én imádtam elkészíteni, hiszen a tesztek mindig jók.:D

Használtátok már a terméket? Mi róla a véleményetek? :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook