Habzó arctisztító a HappySkin-től

23:24:00


A testem és a bőröm kezdi észrevenni, hogy természetes hatóanyagú és összetevőjű termékeket használok, amit azzal hálál meg, hogy szép probléma mentes bőrt kapok cserébe. Az elmúlt időben sokat kísérletezgettem a természetes termékekkel, hiszen fontosnak tartottam, hogy mit kenek a bőrömre. Több márkát is szerencsém volt megismerni, akiknek sokat köszönhetek, hiszen a termékeik által jöttem rá arra, hogy  mennyivel jobb ilyen termékeket használni, többek között a HappySkin termékeit is. Teljes rabságban vagyok a natúrkozmetikumok világában és azt kell hogy mondjam abszolút nem bántam meg a váltás, hiszen érezhetően jobb több szempontból is.


Én személy szerint nagyon szeretem a HappySkin márkát, hiszen megbízhatóak, kedvesek, segítőkészek és a termékeik egyszerűen fantasztikusak! Fontos kiemelnem, hogy állatkísérlet mentes termékekről beszélünk, ami számomra még vonzóbbá teszi a márkát! Ha ez mind nem lenne elég van még pár pont amit jó ha tudtok Róluk:

  • 30 napos pénzvisszafizetési garanciát adnak az összes termékre

  • 100% natúr alapanyagok

  • Állatkísérletmentes natúrkozmetikumokat gyártanak 

  • Széles termékpalettát biztosítanak a család minden tagjának

  • Hazai termék, hazai márka

  • A Müller Drogériák natúrpolcain és a Rossmann Drogéria egyes üzleteiben is jelen vannak 



Én a Mousse habzó mályvakivonatos arctisztítót próbálhattam ki ebben a hónapban a cég jóvoltából! Nagyon hálás vagyok ezért a csoda arctisztítóért, ezúton is köszönöm szépen a HappySkin-nek! A termékről azt kell tudni, hogy minden bőrtípusra ajánlott, aminek én nagyon örülök, hiszen eléggé változékony a bőrtípusom így van egy biztos pont ha arctisztítót használok.
A termék illata nagyon kellemes citrusos illatú, ami nekem valamiért pont az ilyen borúsabb napokat idézi elő, szerintem tökéletes lesz az őszi, téli reggelekre és estékre. Abszolút nem erőteljes, pont ezt szeretem a natúr termékekben! Mivel egy habzó termékről van szó ezért ne várjunk krémes textúrát, tehát ha nyomunk ki az ujjainkra egy kis mennyiséget akkor egy nagyon kellemesen eldolgozható habot kapunk eredményként. Ezelőtt még sosem használtam hab alapú tisztítókat, de pont itt volt az ideje, hiszen teljesen beleszerettem! Szuperül megtisztítja az arcbőrt, nagyon kellemes a habbal az arcon eldolgozni. Természetesen annak furi lesz elsőre aki a gélekhez van szokva (mint például én) de nagyon könnyen át lehet állni a termékre és sokkal könnyebb a használata is. Használat után hidratált és puha lesz a bőröm, amit lehet, hogy sok termék tud, DE biztosan nem lesz ennyire hidratált az arcbőröd a termékektől mint ettől. Volt olyan este amikor elhagytam még a hidratáló krémem felvitelét is,hiszen pontosan elégnek éreztem a bőröm hidratáltságát. Hozzá szeretném tenni, hogy igencsak van olyan része a bőrömnek ahol alapból száraz, de ennél a terméknél ott sem éreztem, hogy száraz lenne.
Hú a kiszerelése a terméknek az egyik kedvencem! Imádom az olyan termékeket, amiknél előnybe van helyezve a higiénia, ez pedig a pumpás megoldáson vehető észre, így nem kell belenyúlnunk a termékbe, hanem csak az ujjainkra kell pumpálni, ami sokkal kecsegtetőbb, mint hogy matassunk benne nem igaz?! 




Az egyik legjobb termék amit használtam és ár-érték arányban is tökéletes szerintem. 3490 Ft-ot bőven megér, hiszen ezért az árért egy 150 ml-is terméket kapunk, amit akárhogy is nézek sokáig elég. Azoknak ajánlom, akik egy hatékony arctisztítót keresnek nem horror áron!

Értékelés: 5/5!

Ha szeretnétek Ti is megrendelni a terméket akkor IDE KATTINTVA megtehetitek! :) 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook