Nivea Q10 Plus C nappali és éjszakai arckrém

22:30:00


A mostani Glamour magazinban találtam kettő darab Nivea Q10 plus C krémet, aminek nagyon megörültem, hiszen mióta megjelent a boltok polcain azóta szerettem volna kipróbálni de így lehetőségem nyílt minta alapján eldönteni, hogy milyen a termék. Nagyon sok pozitívat hallottam a termékről ezért én is kíváncsian vetem magam a tesztelés alá.
A termékeket mindig egy alapos arctisztítás után vittem fel, hiszen így tud a legjobban beszívódni a bőrbe és így látom én is legjobban az eredményt. A reggeli azaz nappali krémet egy olyan napon szerettem volna tesztelni amikor nem viselek sminket, ezért is most született meg ez a cikk. Szóval a termék leírása alapján ránctalanító és energetizáló, nos nekem hála még nincs szükségem a ránctalanító funkcióra de jobb mindent megelőzni ezért természetesen nem bánom. Az energetizáló funkció viszont annál inkább fontosabb számomra, hiszen néha az arcbőröm katasztrófa és ilyenkor jól jön egy alapos felfrissülés a bőrömnek. A termék kettő antioxidánst kombinál: Q10 koenzim és a C-vitamin, ami segíti feltölteni a fáradt, fakó arcbőrt, amire nekem reggelenként igen nagy szükségem van. Nagyon örültem amikor megláttam, hogy tartalmaz 15-ös fényvédőfaktort, hiszen a fényvédelem is nagyon fontos számomra! A termék textúrája nagyon kellemes krémes mint azt már megszokhattuk a Nivea-tól és természetesen az illat is nálam a jól megszokott Nivea illat. Használata után nagyon puha lett az arcbőröm, az energetizálás nálam úgy jött ki, hogy sokkal hidratáltabbnak éreztem az arcom, mint eddig. 


Az éjszakai arckrémek használata is igen fontos, hiszen amíg mi alszunk addig bőrünk feltöltődik és ez abszolút látszódik reggelre, csak megfelelő terméket kell használnunk az eredmény eléréséhez. Kipróbáltam az éjszakai arckrémet is és nagyon pozitív tapasztalatim vannak, hiszen ugyanazok az összetevők találhatóak meg benne, mint a nappali arckrémbe mégis jobban éreztem a hatását. Sokkal gyorsabban beszívódott a bőrömbe a krém, aminek nagyon örültem, hiszen a reggeli után kicsit féltem, hogy majd ez is olyan lesz. Őszintén én sokkal jobban preferálom az éjszakai krémeket, mert szerintem ilyenkor tud a bőr pihenni és az antioxidánsokat legjobban felvenni. Egyébként ennél a terméknél is ugyan az igaz a textúrára és az illatra is, mint a nappali krémnél. 




Összességében engem az éjszakai arckrém jobban meggyőzött mint a nappali, aminek láthatóbb eredménye is volt. Szerintem az éjszakai krémet megfogom vásárolni, hiszen az nagyon jól hidratálta és feszesítette a bőrömet. 


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem és olvastatok! Ti már használtátok ezeket a termékeket? Mi róla a véleményetek? 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook