A kötelező téli csizma

0:12:00


Sokan sokmindenért nem szeretik a hidegebb időt, de gondolj csak bele milyen jó belebújni egy puha sálba, felhúzni egy meleg sapkát na és persze a jó meleg kabátról és a csizmáról se feledkezzünk meg. 


Idén szeretettem volna kicsit másabb stílusú csizmát is felhúzni, hiszen most vagyok abban a korszakomban, amikor szeretnék kicsit többet kipróbálni, szeretném kicsit feszegetni a komfortzónámat, hogy mik azok a darabok, amik tetszenek és mik azok, amik biztosan nem, mert ha mindig a jól megszokott stílusomhoz vásárolok az egy idő után nálam ellaposodik. Ez a csizma tipikusan egy olyan darab, ami közel áll a stílusomhoz mégis soha nem vettem ezelőtt ilyen fajta cipőt, itt volt az idő! 


Elég kritikus vagyok a csizmák terén pontosan ezért kerestem egy letisztul darabot, aminek nem hegyes az orra, hiszen azt ki nem állhatom. Szerettem volna idén télre egy olyan surranót, ami kényelmes, tetszik na és persze csajos is, mert az előző csizmáimra ez a nem annyira volt jellemző. Végre sikerült megtalálnom azt a csizmát, ami nálam minden feltételnek eleget tesz, szóval nagyon boldog vagyok. 


Nagyon kényelmes annak ellenére, hogy nem kicsi sarka van azért. Őszintén féltem eleinte tőle egy kicsit, hiszen nem annyira szoktam hosszútávra magasabb sarkú cipőben mászkálni, ezért már ha ebben meggyőz engem ez a csizma, akkor már egy hatalmas pipát kap. Mivel most csinálom a jogsit ezért az is megfordult a fejemben, hogy jaj lehet nem a legjobb csizma típust veszem meg a vezetéshez, de könyörgöm akkor mindig, mikor volán mögé ülök azon kell majd stresszelnem, hogy nem vehetek fel magasabb sarkú cipőt?! Na nem! Bizony sikerült megszoknom vezetéshez is, nincs lehetetlen! 

Ezt a csizmát egyébként a Deichmanban vettem, ahol nincsenek annyira jó véleményeim, de remélem ezzel a szuper csizmával rácáfolnak mindenre és nem majd fél év múlva 
visszavinnem valami problémával. 






Ez a mai bejegyzés nem a hosszúságáról lett híres, de remélem azért tetszik Nektek. Ti milyen csizmát terveztek beszerezni a hidegebb, téli időjárásra? 


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem, remélem találkozunk legközelebb is, addig is legyetek jók!


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem tetszik a a csizma stílusa, jól néz ki. Az egyik cipőmnek ilyen anyaga volt, mint ennek és vigyázni kell a tisztításnál szerintem, de egyébként tök jó! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen a tisztítására én is nagy hangsúlyt fektetek, vettem is egy spray-t ami pontosan erre az anyagra jó! :) ❤️

      Törlés

Like us on Facebook