Coconutoil Cosmetics termékteszt

23:10:00


Nagyon szeretem a természetes összetevőjű termékeket, ezért nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy együtt dolgozhatok a Coconutoil Cosmetics-el, hiszen az oldalukat böngészve rengeteg jó termékre találtam. Nagyon tetszik a márkának a felépítése, hiszen olyan dolgokat támogatnak mint például a környezetbarát munkahely kialakítását és a felelős erdőgazdálkodást. Szeretném még megemlíteni, hogy vegán termékekről van szó, ehető minőségről és természetesen valódi natúrkozmetikumokról.


Engem már ezzel a pár dologgal abszolút meggyőztek, de vannak termékek is, amiről szívesen írok nektek, szóval most következzen ez. 



 Az elő dolog, ami a csomagban a kezem ügyébe akadt, az nem más volt, minta az arc-és sminklemosó olaj. Amikor megláttam, hogy ez a formula olaj, akkor kicsit megijedtem, hiszen az arcbőröm nem annyira rajong az olajos termékekért, ugyanis nekem T-vonalban zsírosodásra hajlamos bőröm van. Először úgy használtam a terméket, hogy csak a szárazabb területekre vittem fel, de amikor láttam, hogy mennyire jó hatással van a bőrömre  és hogy mennyire szépen megtisztítja az arcbőröm, akkor felvittem a T-zónára is és teljesen meglepődtem azon ami ekkor történt, abszolút nem volt kellemetlen érzés, még a zsírosabb területeken sem, nagyon szépen megtisztította az arcom a sminktől és a szennyeződésektől. A terméknek van egy különleges illata, amit a teafa, levendula és a pálmarózsa illóolaj alkot. Számomra jobban érződik a teafa olaj illata, ami nagyon nyugtató, így abszolút nem hátrány, hogy erősebb illatok alkotják a terméket. Egyébként én ezt a terméket akkor is használom, ha éppen aznap nem sminkeltem, hiszen kókuszolajat is tartalmaz, aminek mélytisztító hatása van, így tökéletesen be lehet illeszteni a bőrápolási rutinba. 





Viszonylag különleges terméknek mondhatom a magam nevében a
 körömolajat, hiszen én ilyen fajta terméket nem igazán szoktam használni. Egy hónapban egyszer elmegyek körmöshöz és akkor a művelet végén szoktuk bekenni egy körömolajjal a körmeim. Különösen örülök ennek a terméknek, hiszen sokat segített az amúgy is nagyon száraz kezeimen. Régen nagyon sokat küzdöttem azzal, hogy a köröm melletti bőrt állandóan feszegettem, ami nagyon sokszor kisebesedett, kivérzett. Abszolút nem volt kellemes mégis ez volt számomra a stresszlevezetés módja, nagyon sok embertől hallottam hasonlót, szóval nem aggódtam ezen. Viszont örömmel osztom meg Veletek, hogy ezt a rossz tevékenységemet abszolút sikerült elhagynom már jó pár éve, aminek nagyon örülök, hiszen így azért sokkal nőiesebb ujjaim vannak. Az utóbbi egy hétben minden nap használtam ezt az olajat és nagyon pozitív tapasztalataim lettek vele kapcsolatban. Nagyon szépen hidratálja a köröm körülötti száraz bőrt és határozottan szebb lett a körömágyam is. A benne található ricinusolaj és az A-vitamin erősítik a körmöket, a teafa és a neem olaj pedig fertőtlenítő és gombaölő hatású. 









Egy különleges duót ismerhettem meg, hiszen én még ajakradírt ezelőtt sosem használtam, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tud és hogy milyen lesz a végeredmény. Ez az ajakradír és ajakbalzsam páros valami csoda! Nem gondoltam volna, hogy ekkora kedvenceim lesznek, hiszen nem vártam, hogy egy ajakbalzsam is tud újat mutatni. Nagyon szeretem a radírozást, hiszen az elhalt hámsejtek eltávolítása nagyon fontos, mert hiába kened be ajakbalzsammal a szád, ha az elhalt hámsejteket kenegeted. Fontos, hogy először mindig radírozzuk le az ajkainkat, hagyjuk hatni 2-3 percig, majd kenjük fel a balzsamot is, a kettő együtt egy különleges illatot és érzetet ad.


Remélem tetszett Nektek ez a cikk ha igen, akkor be felejtsétek el megosztani Velem illetve írjátok meg azt is, hogy melyik a kedvencetek a termékek közül!

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! 


Ha szeretnétek megvásárolni a termékeket, akkor azt megtehetitek IDE KATTINTVA



Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook