Aktuális bőrápoló kedvenceim

23:49:00


Elég rég volt már szó az aktuális kedvenc termékeimről, ezért most úgy gondoltam igazán aktuális lenne veletek megosztani ezeket a termékeket. Ma csak a bőrápolási kedvenceimről lesz szó, mert a többi terméket külön kategóriákba soroltam, szerintem így sokkal átláthatóbb lesz majd. Az előző kedvences poszt óta meglehetően sok újdonság került fel a polcomra, aminek nagyon örülök, mert olyan termékeket ismertem meg melyek ma már a mindennapi rutinom tagjai.


Ezeket a termékeket az elmúlt időben iszonyatosan sokat használtam és nagyon megszerettem őket, nem hiába lettek a kedvenceim. Szerintem már Ti is tudjátok, hogy számomra mennyire fontos a megfelelő bőrápolás. Nem húzom tovább a szót, lássuk is az elmúlt idők kedvenc termékeit. 


Kiehl's arckrém:

Talán a krémekből a legnehezebb választani, mert mostanában olyan sok jó termék körülvett, de csak egyet szerettem volna megemlíteni a posztban. Végül a Kiehl's hidratáló arckrémjére esett a választásom, mert minden olyan tulajdonsággal rendelkezik, ami számomra fontos. Nagyon jól hidratál, nem hagy ragacsos érzetet és szuper gyorsan beszívódik, nálam ez a három tényező kulcsfontosságú.


Ziaja kakaóvajas ajakbalzsam:

Egy külön cikkben írtam róla és a többi Ziaja-s termékről, csak ismételni tudom önmagam, egyszerűen fantasztikusak ezek a termékek, mind az illatviláguk, mind a használat után nyújtott kellemes hidratálás csodás. 



Cosmia arcradír:

Eleinte nagyon szkeptikus voltam a termékkel kapcsolatban, mert nem teljesen azt nyújtotta amit én vártam volna tőle, de ez egy idő után valahogy megváltozott és azóta mindennap használom is. Örülök, hogy nem adtam fel a kísérletezést vele, mert megérte kicsit többet várni vele. Nagyon jól radírozza az arcbőrt, viszonylag kicsi szemcséjű termékről van szó, ezért én mindennap használom. Az illata nagyon kellemes és a használat utáni végeredmény is szuper.


Happyskin habzó arctisztító:


Az egyik legjobb arctisztítóm amit valaha próbáltam. Kíméletesen tisztítja meg a bőrt a szennyeződésektől, kellemes hab állaga miatt könnyű a használata és nem utolsó sorban kellemes az illata is. Az egyik legjobb tulajdonsága a terméknek a tökéletes tisztítás mellett, hogy minden bőrtípusra ajánlott, ami szerintem egy hatalmas nagy előny.


Bioderma Sensibio gél:

Felkerült még egy arctisztító erre a listára, mert egyszerűen nem tudom megtenni, hogy ne írjak róla Nektek. Ha érzékeny bőrötök van és egy szuper habzó arctisztítóra vágytok, akkor mindenképpen próbáljátok ki ezt a terméket! Szappananyagmentes - illatanyagmentes - parabénmentes - hipoallergén termék.


Coconutoil Cosmetics ajakradír és ajakbalzsam:

Mielőtt nem használtam ajakradírt azt sem tudtam, hogy miért jó, az első használatnál már mindent megértettem és a végeredmény magáért beszél. Úgy mint az arcbőrt az ajkainkat is ápolni kell és időnként nem elég csak az ajakbalzsam. Ilyenkor szoktam használni az ajakradírt, ami tökéletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, így nem a felesleges bőrt kenegetjük a balzsammal, hanem a valódi bőrt, így a hidratálás is jobban fog teljesülni.


Happyskin arcszérum:


A szérumokkal is egy kicsit szkeptikus voltam, mivel úgy voltam vele, hogy az én bőröm nem igazán igényli a szérumokat, elég csak a hidratálás, nos ez abszolút nem így van, ami meg is mutatkozott az első használtnál. Imádom ezt a terméket, mert nem nehezíti el a bőrömet, mégis tökéletesen táplálja azt. Viszonylag gyorsan beszívódik és az illata is kellemes, bár hoszantartó, szóval akit ez kicsit is zavar, annak valószínűleg nem ez lesz a legjobb szérum.


Arckefe:


Szerettem volna már kipróbálni egy egyszerű arckefét, mert nagyon sok jót halottam róla. Amikor megláttam az Avon újságban akkor egyből tudtam, hogy ezt meg kell rendelem, legalább csak annyira hogy kipróbáljam. A termék nem hagyott cserben, hiszen a segítségével alaposabban tudom megtisztítani az arcomat, ami nagy segítség egy arcápolás során. 


Nekem ezek a termékek a jelenlegi kedvenceim, merem nektek bátran ajánlani, mert tényleg nagyon jók! Írjátok meg kommentben, hogy Nektek milyen kedvenc bőrápoló termékeitek vannak! 

Remélem tetszett Nektek ez a cikk, köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, találkozunk legközelebb is!


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook