Davines hajápolási termékek

22:51:00


Régóta gondolkoztam már azon, hogy hajápoló termékeket is szívesen bemutatnék nektek itt a blogon, ezért is nagyon örültem ennek a Davines együttműködésnek, hiszen lehetőséget kaptam, hogy teszteljem pár terméküket.


Már a termékek válogatása közben is feltűnt, hogy mennyire modern és környezettudatos márkáról van szó, ugyanis a gyártás során nem károsítják a környezetet, ami számomra külön pozitívum. "
A lehető legmagasabb, válogatott természetesalapanyag tartalmak, vegan családok - kizárólag parabén és szulfátmentes - professzionális hatásfokú termékek, nem tartalmaznak kőolaj származékokat és nem tesztelték állatokon.
Minden termékünk 85% feletti természetes alapanyag tartalommal büszkélkedhet, de több 98-100% ban természetes alapanyagú termékünkel is találkozhatsz."


A sok pozitívum után szeretném megosztani veletek az én személyes tapasztalataimat a termékekkel kapcsolatban. Én a festett hajra ajánlott MINU termékcsaládot próbáltam ki, hiszen az ombre festett hajam igencsak igényelte a speciális kezelést. Ez a termékcsalád pontosan a festett hajra specializálódott, hiszen segít a színvédelemben és a festés utáni szerkezetzárásban is.

Első lépésként a termékcsalád samponját próbáltam ki, őszintén szólva nálam egy samponnak nem kell sok mindent tudnia, eddig bőven elég volt az, hogy rendesen megtisztítsa a hajam, később a "csodát" a különböző kondicionálóktól vártam, ám most rájöttem, hogy ha egy jó sampont választok, akkor már félig nyert ügyem van, mint például ebben az esetben is. Hihetetlen amit ez a termék tud, már az első hajmosásánál érzetem a változást. 

A szuper illata azonnal megfogott, hiszen az ilyen termékeknél nálam fő szempont az illat. Az állaga eléggé érdekes, nem a tipikus folyékony sampon, kicsit erősebb textúrája van, de a hajon eloszlatva ez abszolút nem érzékelhető. Nagyon szépen megtisztítja a hajat és a fejbőrt és szeretném kiemelni, hogy mindezt kíméletesen teszi.



Második lépésként egy kondicionálót használtam, aminek a kellemes állaga egyből megtetszett, hiszen számomra mindig is problémás volt olyan kondicionálót találni, aminek megfelelő a textúrája és a hatása is.

Használat után egyből látszódott a változás, aminek persze nagyon örültem. Szépen erősíti a hajat, ami valóban hétről, hétre látszódik. Hajmosás után ajánlott felvinni, majd 5-10 percig hagyjuk hatni, utána alaposan öblítsük ki.



Tudjátok, hogy imádom a különféle maszkokat, de eddig még sosem próbáltam ki egyetlen hajmaszkot sem. Harmadik lépésként ezt a hajmaszkot használom, ami egyszerűen fantasztikus! Ha létezik jó hajmaszk akkor ez tuti az! Szeretem azt a hatást, amit használat után kölcsönöz a hajamnak, szinte megújul, élettel telivé varázsolja csupán 10 perc alatt. 


A hajápolás nálam mindig problémás és hosszadalmas volt, mivel hosszú hajam van, de mióta ezeket a termékeket használom azóta egy hajmosás után úgy érzem magam, mint ha a fodrásztól jöttem volna. Csodás! 


Ha felkeltetettem az érdeklődéseteket a termékek iránt akkor IDE kattintva tudjátok megnézni őket! Ha szeretnétek természetes alapanyagokból készült csodás hajápolási termékeket, akkor bátran ajánlom ezt a márkát!


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook