NorAnn natúrkozmetikum termékteszt

23:26:00


Egy újabb hazai natúrkozmetikum márkát szeretnék bemutatni Nektek ma, ami nem más mint, a NorAnn. Bár nagyon sok olyan termék van amit szeretek és szerintem örök kedvencek is maradnak, mindig szeretek kísérletezni és tesztelni új termékeket, hiszen soha sem lehet tudni mikor jön egy újabb kedvenc termék és csak hogy fokozzam a hangulatot előre elárulom, hogy ebben a cikkben is olvashattok olyan termékekről, melyek nagy kedvenceimmé váltak, szóval érdemes lejjebb olvasni. 


Ragyogás szérum:

Mindig is szerettem az olyan termékeket, melyek szuper hatékonyak, szerintem ezt nem is kell megmagyarázni, hogy miért, ez a termék csodát tud művelni a fáradt bőrömmel. Mivel azt ajánlják, hogy úgy a leghatásosabb a készítmény, hogy ha egy-két csepp antioxidáns arcolajjal összekeverjük, ezért én is követtem ezt a tanácsot és valóban sokkal hatékonyabbak együtt ezek a készítmények, mint külön-külön. A termékben számos szuper összetevőt találhatunk meg, mint például: kollagén, zöld tea, vörösszőlő kivonat, A és E-vitamin. Nagyon szeretem mert nagyon feltölti a bőrömet, a hétvégi én időm kihagyhatatlan kelléke. Igaz én csak egy héten egyszer használom, mert így érzem szükségét, de természetesen többször is lehet használni. A termék nagyon jól beszívódik a bőrbe és abszolút nem hagy ragacsos érzetet maga után. 


Antioxidáns olaj: 

Ezt a terméket kevertem hozzá a szérumhoz és mint említettem is nagyon jól elkeveredtek, abszolút nem hagyott maga után ragacsos érzetet, szóval nem kell megijedni attól mert olajról van szó! A termék sok hasznos összetevőt tartalmaz, ami mind segít a bőrünk ápolásában. A két termék együttes használata után azt érzékeltem a bőrömön, hogy sokkal puhább mint használat előtt. Viszonylag gyorsan beszívódott a bőrömbe, de használat után nem ajánlom egyből a párnát, várjunk vele egy kicsit. Egyébként a kettő terméknek együtt isteni illata van!


Vitalizáló krém: 

Őszintén szólva sokáig kellett keresgélnem, hogy megtaláljam a megfelelő hidratáló krémet, ami nem irritálja a bőröm, ami nem hagy ragacsos érzetet maga után és nem sorolom tovább a kritériumaimat, mert abból sajnos van bőven. Miután megtaláltam azután természetesen sorba jöttek a megfelelő termékek és ez most is pontosan így volt. Talán az illata volt ennek a terméknek az, ami nem annyira az én világomhoz áll közel, de ezen kívül minden rendben volt. Jól hidratál, nem zsírosodik a bőröm és szépen összehúzza a tág pórusaimat.  


Szemkörnyékápoló:

Mivel a fáradtabb napokon elő jönnek a szemem alatti karikák, ezért már nagyon jól jött ez a termék, hiszen látványosan csökkenti a bőr rugalmatlanságát. Természetesen 20 évesen nem érzem nagy problémának a szemem körüli apróbb ráncokat, de a reggel 6 órási kelések eléggé megviselnek és velem együtt a bőrömet is, ezért ha úgy érzem akkor mindig használom. A termék ecsetelő kiszerelésben kapható, de a felvitelt megkönnyíthetitek, ha az újaitokkal apró mozdulatokkal elkenitek a szemetek körül. 



Én nagyon megszerettem ezeket a termékeket, a kedvencem a mix és a szemkörnyékápoló lett, hiszen isteni a hatásuk, én csak ajánlani tudom ezeket a termékeket.


Ha megtetszettek a termékek akkor IDE kattintva tudjátok megnézni őket! 



Remélem tetszett Nektek ez a cikk, ha igen iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le a következő bejegyzésről sem! Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! 


Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook