Annabelle Minerals alapozó és púder

6:03:00


Aki régebb óta követi a munkásságom az tudhatja, hogy teljesen oda vagyok a természetes alapanyagú termékekért, s bár nem váltottam teljesen ez az alternatíva felé mindig nagy előnyben részesítem ezeket a termékeket. Pár napja tesztelem az Annabelle Minerals alapozóját és púderét, melyek 100%-ban természetes összetevőket tartalmaznak, csupán négy ásványi összetevőből áll. 

Szeretném külön kiemelni, hogy számomra azért is lett nagyon szimpatikus ez a árka, mert minden bőrtípusra alkalmazhatóak a termékeik, így mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb terméket.



Már amikor csomagoltam ki a termékeket akkor nagyon izgatott voltam, hogy milyenek lesznek majd élőben és képzeljétek a vártnál is jobbat kaptam. Az alsó képen láthatjátok, hogy a termékek egy erős papír hengerbe érkeztek, gyönyörű márka felirattal, s nem mellesleg könnyű bontási lehetőséget biztosítanak, ami sajnos a képen nem látszik.

A termékek extra biztonságban vannak, a tuti biztos csomagolás miatt, hiszen a műanyag tégely nyitása és zárása egy nagyon praktikus módon van megoldva. Tulajdonképpen csak annyi, hogy balra-jobbra kell forgatni a felső részt, ezáltal lesz nyitott és zárt állapotban. Ez szerintem egy olyan előny, ami nagyban segíti a sminkelés menetét, hiszen a nyitott részen kiszórjuk a terméket a tégelybe onnan pedig ecsettel felvisszük.

Matt hatású alapozó:

Az elmúlt időben, de főleg nyáron szeretem a könnyű textúrájú termékeket, hiszen így nem kell félnem attól, hogy terhelném a bőrömet feleslegesen, ezért még mindig keresem a tökéletes BB krémet, szóval ha tudtak nekem ajánlani számotokra bevált terméket, kérlek írjátok meg kommentben. Na de most egy szuper terméket próbáltam ki, aminek nagyon könnyű a textúrája mégis szépen fed. Nem tömíti el a pórusaimat és az ígért matt hatás sem marad el. Szépen egységesíti a bőrt és abszolút nem terheli azt. Azt hiszem egy jó alapozót találtam.

 Matt hatású púder:
Ennél a terméknél is nagyon tetszik, hogy könnyű a textúrája ezáltal nem tömíti el a pórusokat, s képzeljétek nem változtatja meg az alapozó színét, hiszen felvitel után átlátszóvá válik. Szépen fixálja az alapozót, matt hatású végeredménnyel, nem foltoz.
Ha nagyon egyszerű és könnyű sminket szeretnél készíteni, akkor használhatod akár csak ezt az egy terméket, mert így is tökéletes fedést biztosít. 



Én nagyon megszerettem ezt a kettő terméket, mert kicsit segített rájönni arra is, hogy a hétköznapokon abszolút nincs szükségem az erős fedésű alapozókra, sokkal inkább választok egy könnyű textúrájú ez esetben Annabelle Minerals terméket.

Bátorítalak Benneteket is arra, hogy nézzetek körül az oldalukon, hiszen csodás minőségű termékeket találhattok.IDE kattintva nézhetitek meg a termékeket. Ár-érték arányban is nagyon jók szerintem.

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szerettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook