Arcápolás Alverde termékekkel

23:04:00


Már elég régóta tervezem ezt a bejegyzést, mert a képen látható termékeket már 2 hónappal ezelőtt megvettem, s azóta is folyamatosan használom őket, szóval épp itt volt az ideje, hogy megírjam a posztot és megosszam veletek. Egyébként azt el kell mondjam Nektek, hogy ezelőtt még nem használtam Alverde termékeket, szóval számomra ez a márka nagyon új, bár sok jót hallottam róla, mégis vegyes érzéseim vannak a termékeket illetően. 

Próbáltam úgy összeválogatni a termékeket, hogy legalább egy mini arcápolási rutint kitudjak hozni belőle, ami szerintem sikerült is. 



Arctisztító kendő: 

Ez a nedves arctisztító kendő vadrózsa kivonattal nem lett túl nagy kedvencem, mert használat után sajnos nem vettem észre, hogy tisztítaná a bőröm, persze nem olyan hatékony tisztításról beszélek, amit egy erősebb arctisztító gél tud, hanem egy minimális, általános tisztításról, amit egy kendőtől elvárhatunk. Muszáj kiemelnem a termék túlzottan erős illatát, ami nekem abszolút nem jött be, sőt azt kell, hogy mondjam, hogy az erős vadrózsa illat szinte az összes terméknél kicsit túlzás számomra. Egyébként a csomagban 25 darab kendőt találunk, melyek nem tartalmaznak szintetikus illatanyagot, színezéket, tartósítószert és ásványi olaj alapú összetevőket.

Arcradír: 

A Bach virágkivonattal ellátott arcradír normál és száraz bőrre ajánlott, melyben finom bambusz radírozó szemcsék találhatók. Kíméletesen de hatékonyan hámlasztja a bőrt, bár használat után én egy kicsi zsíros érzetet érzek, amit a termék hagy maga után, de ettől eltekintve egy nagyon jó kis termék szerintem. Ennél a terméknél nem annyira túlzott az illat.A termék 75 ml kiszerelésben kapható. 



Arcmaszk:

Talán ezt a terméket vártam a legjobban. A termék Bio vadrózsa és shea vaj kivonatot  tartalmaz, melyek segítik a bőr természetes hidratálását. Nagyon könnyű a felvitele, mert a terméknek nagyon könnyű textúrája van, amit könnyű elkenni is. 15 perc száradás után a felesleget lemostam, s valóban hidratáltabb lett a bőröm.

Nappali krém: 

Bár ez a termék száraz bőrre ajánlott mégis úgy gondoltam, hogy teszek vele egy próbát, jól tettem, mert a nyári meleg eléggé kiszárította a bőröm és ez a termék tökéletesen felfrissítette a bőrömet. Kicsi 10 ml kiszerelésben vettem meg, pontosan a próba kedvéért, de biztosan veszek belőle nagyobb kiszerelést is, hiszen nyári melegben nagyon jót tett a bőrömmel.


Ti szeretitek az Alverde termékeket? Próbáltátok már valamelyiket?

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook