Balea hajápolási termékek

1:07:00


Az egyik Dm-es rendelésem során gondoltam, hogy kipróbálok pár újdonságot a Balea hajápolási termékei közül, végül a képen látható termékeket választottam, hiszen ezek tűntek a legopcionálisabbnak. Törekedtem arra, hogy egy egész rutint ki tudjak hozni az alábbi termékekből, ami szerintem sikerült is. Ezelőtt még sosem próbáltam Balea hajápolási termékeket, ezért nagyon kíváncsi voltam rájuk. Egyébként egy ideje már a Davines termékeket használom a hajamra, de az egy drágább árkategóriába tartozik, ezért arra gondoltam, hogy köztes időkre kipróbálok olcsóbb kategóriájú termékeket is. 



Gránátalmás sampon:

A samponoknál sosem tettem magasra a mércét, hiszen számomra egyetlen egy fontos dolognak kell megfelelnie, ami nem más mint, hogy jól tisztítson, ha ez megvan akkor tulajdonképpen jöhet bármilyen. Nos a termék tisztít de abszolút nem habzik fel, ami nekem nem jön be annyira. Az illata szuper, nálam viszonylag gyorsan fogy ez a kiszerelés, de ez persze egyénfüggő is. A terméket festett, színezett hajra ajánlják.


Gránátalmás balzsam:

A balzsam is hasonló érzelmeket váltott ki belőlem, mint a sampon. Sajnos semmi extrát nem ad a hajamhoz, egy balzsamtól én elvárnám, hogy puhítsa, esetlegesen fényesítse a hajat, de ez sajnos semmi ilyet nem produkált. Festett hajra ajánlott, nem tartalmaz szilikont, de sajnos még így sem lett a kedvencem. 


2 perces hajfénykúra termék:
Szerintem ismerős lehet a szituáció, ha azt mondom, hogy a legtöbben nem szeretünk olyan termékeket használni amiket sokáig fent kell hagyni a hajunkon hiszen szeretnénk a lehető leghamarabb végezni. Ez a termék egészen pontosan 2 perccel több időt vesz igénybe, mint az átlag hajápolási rutinom, de amit művelt a hajammal az egy csoda!
Valóban fényesíti a hajat, ami már az első használatkor is látszik. Én csak kifejezetten a festett részre használom, nekem nagyon bevált és ár-érték arányban is nagyon jó.


Hidratáló hajápoló tej:

Ezelőtt ilyen terméket sem használtam, szóval nem sok viszonyítási alapom van viszont azt észre vettem, hogy hogyan reagál a hajam a termékre. A termék kiszáradás ellen védi a hajat, amire főleg nyáron nagyon figyelni kell. A termék azt ígéri, hogy használat után könnyebb lesz kifésülni a hajat, ami valóban így is van és valljuk be ez nekünk nőknek igazi megváltás tud lenni. Imádom a kellemes mango illatát.


Remélem tudtam Nektek segíteni egy kicsit ezzel a cikkel. Szerintem mindenképpen érdemes kísérletezni a Balea termékekkel, hiszen lehet olyan kincsekre találni, ami ár-érték arányban verhetetlen. Igaz eléggé vegyes érzéseim vannak, de mint azt látjátok is van olyan termék közölük, amit nagyon megszerettem.

 Ti próbáltátok már a Balea hajápoló termékeit? 

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, találkozunk legközelebb is!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook