Vichy Mineral hidratáló arckrém

23:01:00


Már egy ideje tesztelem igaz csak kicsi kiszerelésben a Vichy új termékét, hiszen az utóbbi időben nagyon előtérbe került ez a géles állagú hidratáló arckrém Tudjátok, hogy nagyon szeretek új dolgokkal kísérletezni, ezért ez most sem volt másképp. A vélemények, amiket olvasok erről a termékről nagyon megoszlanak, igazából 2 véglet van, az egyik, aki imádja a terméket, míg a másik ki nem állhatja, olyat akinek esetleg kicsit bejön nem igazán tudok, talán én vagyok az első?!



Én a reggeli és az esti arcápolási rutinomban is alkalmazom a terméket, eleinte csak a tesztelés miatt, később azért, mert megtetszett a ragacsos érzetet leszámítva. A terméknek nagyon könnyű textúrája van, ami ránézésre érdekes lehet, hiszen gél formulájú, de felvitelkor teljesen megváltozik, ami nekem nagyon tetszik. Könnyen lehet eloszlatni a terméket és ami nekem nagyon tetszik benne, hogy gyorsan beszívódik.


Viszont, a legnagyobb problémám a termékkel, hogy ragacsos érzetet hagy, ami nálam nagyon nem fér bele, főleg nem a reggeli arcápolásomba, hiszen ha használok is sminket szeretek olyan terméket használni, ami nem hagy maga után ragacsos érzetet plusz azért a fényvédelemről se feledkezzünk meg.


Illatanyag-mentes, alkoholmentes és szilikonmentes a termék, ami nagy előny, hiszen az én arcbőröm alapból nem bírja az alkoholt. Minden korosztálynak és minden bőrtípusnak ajánlott. 



Sajnos nem nyújtott semmi olyan plusz dolgot, még hidratálásban sem, ami miatt megérné az árát számomra, ezért én mindenképpen azt ajánlom Nektek, mielőtt megvennétek a teljes kiszerelést, hogy ha van lehetőségetek próbáljátok ki a tesztereket és ha tetszik akkor azért vegyétek meg, mert ha nem jön be azért szerintem tényleg pénzkidobás lenne.

Ti használtátok már ezt a terméket? Mi a véleményetek róla?

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok, találkozunk legközelebb is!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook