Ziaja utazó termékek

22:25:00


Lehetőségem nyílt a Ziaja jóvoltából tesztelnem jó pár utazó méretű terméket, amik a lehető legjobbkor érkeztek hozzám. Általánosságban is nagyon szeretem a kis kiszerelésű termékeket a praktikusságuk miatt, de nyaralásra, kisebb-nagyobb kiruccanásokra tökéletes alternatíva lehet.


Már máskor is próbáltam Ziaja termékeket és akkor is nagyon megvoltam elégedve velük, nos ez a véleményem ezúttal se változott. Ha kíváncsiak vagytok a termékekre, akkor a Ziaja oldalán nézzetek szét, hiszen nagyon sok jó termék vár Benneteket, különböző korosztálynak, különböző bőrtípusoknak kínálnak termékeket. 




Sampon: 

Az előző hajápolási termékekről szóló bejegyzésemben írtam, hogy nincs nagy elvárásom a samponokkal szemben, csupán az, hogy jól és hatékonyan tisztítson. Nagyon szeretem ezt a Ziaja sampont, hiszen nagyon kevés kell a termékből, azonnal felhabzik és az illata isteni. Segít a hajnak a regenerálódásban, ezért én az igénybe vett hajra is ajánlom.

Balzsam:

Talán az első olyan balzsam, ami nem állítja teljesen össze a hajam, még akkor sem ha az egész hajhosszra alkalmazom. Nagy kedvencem lett, biztosan megrendelem majd a nagyobb kiszerelésbe, mert látványosan segíti a haj regenerálódását, plusz könnyebb kifésülni a hajat. 





Tusfürdő női/férfi:

Mind a kettő termékről nagyon pozitív tapasztalatunk van a párommal, hiszen olyan kedvesek voltak, hogy gondoltak a barátomra is és őt is meglepték egy termékkel, innét is köszönjük szépen! A termékek illata isteni, aki szereti a krémtusfürdőket azoknak nagyon ajánlom.


Micellás víz: 

Mindig jó ha van új micellás víz a láthatáron, szóval nagyon örültem, mikor megláttam a csomagban ezt a terméket. Kíméletesen szedi le a sminket, nem pirosodott ki a bőröm, ami nálam nagy szó. Nem hagy maga után ragacsos érzetet és viszonylag keveset kell önteni a vattakorongra.


Ti próbáltátok már a Ziaja termékeket? Mi róla a véleményetek?

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook