A klasszikus bronz szem

5:27:00


Nyáron is előnybe helyezem inkább a sötétebb szemhéj festékeket, de amikor már érzem és nem csak tudom naptárilag, hogy közeleg az ősz, akkor tudatosan kezdek el sötétebb színeket használni. Ez a szín általában nálam a barna, mert szerintem jól illik a bőr és a szemszínemhez. Persze mondhatnánk, hogy milyen egyszerű a barna szín a barna szemhez, de nekem pont ez tetszik benne, hiszen próbálom mindig kicsit különlegesebben elkészíteni. 

A képen is láthatjátok, hogy ha én erősebb színeket használok a szememre, akkor mindenképpen alkalmazok szemhéjbázist, amit jelen esetben a Revolution szem korrektora nálam. Nagyon szeretem, mert sokkal tovább tart a festék intenzitása plusz könnyebben lehet eloszlatni és össze satírozni a színeket a szemhéjon. 

Általában a képen látható kettő színt szoktam felvinni, először a mélyítő vonalba a sötétebb barnát majd a csillogósabb barnát a szemzugomba és egy kicsit satírozok a sötétebb barnába is, így egy különlegesebb hatást érek el. Természetesen ezt a klasszikus barna szemsminket sokféleképpen el lehet készíteni, szinte én is mindig másképp csinálom. 



Ti milyen színeket használtok a sminkelésnél az ősz beköszöntével? 

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, hamarosan jelentkezem egy újabb poszttal, addig is írjátok meg Nekem, hogy milyen témájú bejegyzést olvasnátok szívesen!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook