Manna termékek | Teszt

23:07:00


Ma egy olyan magyar natúrkozmetikum márkát szeretnék bemutatni Nektek, amely nagyon közel áll hozzám, hiszen amit a Manna képvisel, az több mint elhivatottság és tudás, talán ez már egy külön életérzés. Ez akkor fogalmazódott meg bennem, amikor elkezdtem használni a termékeiket és kezdtem egy kicsit jobban megismerni a márkát. 


A Manna márka több mint száz termékfélét állít elő, melyeknek a munkafolyamati egy kisebb üzemben zajlanak. Minden termék kézzel készül, amit 9 ember keze munkáját dicséri. Csodás, hogy a kitartó munkának megvan az eredménye is, hiszen 
A Magyar Termék Nagydíjat eddig háromszor (2012, 2013, 2014) nyerték el összesen 34 termékre. A Mannák tisztaságát és minőségét a világ legrangosabb natúrkozmetikai, természet- és állatvédő szervezeteinek minősítései igazolják.


Engem abszolút meggyőztek ezek a termékek, hiszen sok sztereotípiát ledöntöttek bennem, mindazon által, hogy egy szappan bizony csak szárítani tud, s ez abszolút nem így van, amit ez a kettő szappan nekem tökéletesen be is bizonyított. A Manna tündérrózsa szappant már egy jó ideje használom minden fürdéshez. Nagyon szeretem a kellemes fűszeres illatú muskotályzsályát és külön nagy öröm számomra, hogy gondos összetevőket tartalmaz mint például: 
kókuszolajat, kényeztető sheavajat és selymesen simogató ricinusolajat.


Az elefántcsont arctisztító szappan nagy kedvencem lett, mert tökéletesen tisztítja, ápolja és hidratálja a bőrömet. Mint az már fentebb is említettem féltem, hogy szárítani fogja a kombinált bőröm száraz területeit, de azt kell, hogy mondjam nagyon kellemeset csalódtam, mert abszolút nem vettem észre semmilyen szárítást, sőt az én bőrömet még hidratálta is igaz nem ért fel egy hidratáló krémmel, de ez ugye nem is elvárás egy ilyen terméktől. 
Az extra szűz olívaolaj remekül hidratálja, a szezámolaj gazdagon táplálja, a kakaóvaj óvja, nyugtatja a bőrt, a kókuszolaj lágyan ápolja az érzékeny bőrt, a ricinusolaj pedig isteni kényeztetéssel ajándékoz meg. A termék tartalmaz fehér agyagot is, aminek szintúgy rengeteg pozitív tulajdonsága van.


Jöjjön a legnagyobb kedvencem a csomagból, ami nem más, mint a rózsaszín agyagos krémpakolás. Oda-vissza vagyok a pakolásokért, maszkokért, lehet már némelyikőtök agyára megyek, hogy mindig leírom, de egyszerűen ez az a terméktípus, ami nélkül szerintem nem tudnék élni. Egy jó pakolás, maszk csodát tud művelni a bőrrel és ez a "csoda" ennél a Manna terméknél sem maradt el, aminek én persze nagyon örülök. A termék kizárólag csak növényi összetevőket tartalmaz. A rózsaszín agyag különösen érdekelt engem, hiszen ilyen fajta terméket még nem próbáltam, rengeteg ásványi anyagot tartalmaz, ami sokat segít a bőr ápolásában és tisztításában. A terméknek nagyon enyhe, kellemes illata van, ami nálam szintén egy piros pont. Könnyű a felvitele, de a lemosás kicsit több időt vesz igénybe. Lemosás után egy szépen ápolt bőrt kapok, ami számomra kincs. 


Remélem Ti is kedvet kaptatok egy kicsit ahhoz, hogy kipróbáljátok a Manna termékeket. Ha bármi kérdésetek lenne a termékekkel kapcsoltban, akkor nyugodtan írjatok a lányoknak, nagyon segítőkészek!

Hamarosan jelentkezem a következő poszttal, addig is puszi Nektek!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook