Egy csepp szépség a Kiehl's szérummal | Szépülj az éjjel

23:34:00

Sziasztok!

Már egy jó ideje megvan a saját magam arcápolási rutinja, ám ha új termékeket próbálok akkor mindig kerül be valami újdonság a rutinba. Bizonyára a már Nektek is van egy kialakított rutinotok, ami nagyon szuper. 

Egészen idáig nem is tudtam mi az a szérum és hogy mire is jó. Mivel pár hónapja a Kiehl's dobozkában szerepelt egy ezért gondoltam azonnal ki is próbálom, ám akkor még nem írtam róla nagyon sokat, hiszen ennek szerettem volna egy külön bejegyzést szánni. 
És hogy miért? Mert nagyon kevesen tudják azt, hogy mire is jó a szérum és hogy mi is az a szérum, ezt szeretném ma Veletek megosztani.


Mi is az a szérum:

A szérum egy olyan arcápolási szer, amelyet az arctisztítás után, viszont a hidratálás előtt kell felvinni az arcbőrre. A szérum azért jó, mert közvetlenül segíti a bőrbe bejuttatni az antioxidánsokat, míg közben hidratáló hatása is van.
A szérumot általánosságban bárki használhatja, ám javasolt azok számára, akik valamilyen bőrproblémával küzdenek. 
A szérum fényesíti az arcbőröd, feszessé varázsolja azt és lassítja a bőröregedési folyamatot.

Vannak olajbázisúak és vannak olajmentes szérumok is. Ha nem vagy tisztában az arcbőröd jelenlegi állapotával, akkor érdemes felkeresned egy bőrgyógyászt, aki erről felvilágosít Téged, illetve egy kozmetikust is, aki termékeket tud ajánlani a bőröd típusának megfelelően. 

A szérum használata:

Fontos, hogy a száraz arcbőrre vigyük fel a cseppeket arctisztítás után, hiszen így tud teljes hatást elérni, illetve beleépülni a bőrbe. Körkörös mozdulatokkal, finoman masszírozzuk be az arcbőrbe a szérumot.
Várjuk meg míg teljesen beszívódik, majd csak azután kenjük fel a hidratáló krémet.

Miért szeretem a szérumot? Miért ajánlom?

Elsősorban ami nagyon megtetszett a szérumban, hogy nagyon higiénikus, ez számomra nagyon fontos. Maga az üvegcsék kialakítása is tökéletes, én legalábbis még nem találkoztam olyan szérummal ami nem lett volna jó. Nagyon tetszik az is benne, hogy nagyon jól lehet adagolni a terméket, így nem fog szétfolyni az arcunkon a szérum, sokkal kellemesebb a használata, mintha csak sima csöpögtetős megoldás lenne. 
Ha már így a kialakításról van szó, akkor meg kell említenem, hogy nagyon praktikusak ezek a szérumok, hiszen nagyon kicsi kiszerelésben is kaphatóak, így egy-egy utazáshoz is tökéletes lehet. 

Használat után az arcbőröm teljesen felfrissült, regenerálódott, nem mellesleg nagyon puhává varázsolta azt. 
Én nem minden arcápolási rutinnál szoktam szérumot használni, hiszen nem érzem, úgy hogy minden nap szükségem lenne rá, persze megtudnám szokni, de nem kell túlzásba esni sem. 


Szeretnék Nektek ajánlani egy szérumot, amit a képen láthattok a Kiehl's éjszakai ápoló elixírjét. Azért ezt ajánlom, mert én is ezt használom és tökéletesen megvagyok vele elégedve. Ha ez nem lenne elég, akkor most olvashattok a termékről is kicsit.

Kiehl's szérumról (4 ml):

Ez az elixír illóolajokkal és növényi összetevőket tartalmaz. Az illata is szerintem a gyógynövények illatához sorolható, ami számomra nagyon kellemes, nem egy erős, tömény illat. Elég 2-3 csepp egy alkalom használatakor, szóval ami nagyon tetszett, hogy nagyon kevés termékre van szükségünk, ahhoz hogy cserébe egy gyönyörű, felfrissült arcbőrt kapjunk. 
A legjobb ebben a szérumban, hogy minden bőrtípusra javasolt, tehát nem kell tartanod attól, hogy nem fog passzolni az arcodhoz. 
Használat után, valóban látszik, hogy szérumot használtam, hiszen mintha egy teljesen egészséges arcbőr mutatkozni vissza a tükörben. 

Én mindenkinek csak ajánlani tudom a szérumot,hiszen nekem csodát tett az arcbőrömmel és amit itt láttok a képen azt bátran ajánlom, én is ezt használom jelen pillanatban. 

Ti használtok valamilyen szérumot? Ha igen, milyet? Mi róla a véleményed?
Írd meg Nekem kommentben!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook