Dr. Pasha rózsaolajos természetes szappan

13:25:00


A Dr. Pasha-val egy hosszútávú együttműködésbe kezdtünk, aminek én őszintén nagyon örülök és nem csak azért mert hónapról hónapra izgalmas termékeket mutathatok be Nektek, hanem mert nagyon megkedveltem a márkát és valóban a leírt termékleírást teljesíti minden termékük.  Abszolút pozitív a véleményem Róluk, kedves tanácsadás, gyors válasz az üzenetekre, segítőkészség én ajánlom mindenkinek, aki minőségi termékeket szeretne az otthoni polcán viszontlátni.

Térjünk is rá a mai cikknek a témájára ami nem más mint, a rózsaolajos természetes szappan. Korábbi cikkemben már említettem Nektek a természetes szappanok előnyeit s hogy én miért szeretem őket annyira. Sokan tévhitben élnek azzal kapcsolatban, hogy a szappanok többsége szárítja a bőrt, nos ez így is van, ha éppen az a szappan típus nem tartalmaz olajokat. Tehát érdemes olyan szappanokat vásárolni, amelyek tartalmaznak természetes olajokat és amelyek a bőrtípusunkhoz a legjobban passzolnak.



Ahhoz, hogy a terméket ki tudjam nyitni sajnos meg kellett bontanom a gyönyörű csomagolást, de ami muszáj azt muszáj. Nem tudok most se csak úgy szó nélkül elmenni a csomagolás mellett, hiszen most is kitette magáért a cég. Nagyon letisztult, finom, nagyon bejön a design megálmodása. Ha kinyitjuk a dobozt akkor egy kis papír fogad minket, amibe le vannak írva a különböző szappantípusok. Ez nagyon hasznos, hiszen így több szappan típus kerül a tudatunkban. Ez alatt a papír alatt, pedig a becsomagolt szappan található, aminek az illatát már a dobozon keresztül is intenzíven éreztem.

Mióta elköltöztem otthonról azóta sajnos a bőröm nem rajong a víz változásért ezért sokat küszködök vele. Tudjátok, hogy alapból is iszonyatosan száraz bőröm van, de ez most rá tett egy lapáttal, ami őszintén nem hiányzott...Nos ezért is várok sokat ettől a szappantól és nem sajnálom, hogy magasra tettem a mércét hiszen így még boldogabb vagyok.

Nagyon pozitív tapasztalataim vannak a termékkel kapcsolatban persze a csomagoláson kívül, még jó pár dologgal kapcsolatban. Ahogy írtam is nagyon finom és intenzív illata van a terméknek, ami fürdés után is elég sok ideig érződik a bőrön. Természetesen a legnagyobb pozitívum az volt, hogy nem szárította ki a bőrömet és nem volt szükség a fürdések utáni hidratálásra. Én ajánlom mindenkinek, aki hasonló problémával küszködik mint én, hiszen kevesebb gondot okoz a bőröm ápolása mióta a terméket használom. 



Nos ennyi lett volna ez a cikk, remélem tetszett Nektek, ha esetleg próbáltátok már a terméket írjátok meg a véleményeteket róla! :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook