Jó ha tudod #12 | A legjobb termék pattanásos bőrre!

23:32:00


Bizonyára minden nő arról álmodik, hogy szép pattanás mentes, egyenletes arcbőre legyen, amit lehet el is tud érni egy ideig de aztán van, hogy alább adjuk az arcápolási rutinunkat és a végeredmény már sajnos nem az igazi lesz. Megjelennek a bőrhibák, melyek eltüntetési módjainak lehet nem felel meg az ha le fedjük alapozóval, majd egy jól fedő korrektorral korrigáljuk. Sokkal inkább egy olyan arcápolási rutint kell magunknak felállítani, ami komfortos és tudjuk, hogy a fáradtabb, nyűgösebb napokon is egyaránt véghez fogjuk vinni. Nincs értelme annak, hogy felhalmozzuk a termékeket és minden reggel és este ott mosolyogjanak ránk a polcról, hogy "hahó használj minket is", mert többet értek azzal ha van egy minimál rutinotok, amibe minden olyan termék megtalálható, amire szükségetek van. 


Pontosan ezért szeretném ma bemutatni Nektek a Garnier arctisztító gélt pattanásokra, amit az utóbbi időben minden nap használtam a megfelelő végeredmény elérése érdekében. Én is emberből vagyok, tehát nekem is megjelennek időnként a bőrhibák az arcomon ezt én is szeretem gyorsan orvosolni és higgyétek el nem úgy, hogy éppen egy kiló korrektort teszek fel a problémás területre, hanem alapos reggeli és éjszakai arcápolási rutin elkészítésével. Mert eltüntetni el lehet, de attól ha lemosod a sminked, ugyan ott lesz a bőrhibád és esetleg lehet rosszabb állapotban is mint azt te gondoltad!



Ilyenkor tehát jó alternatíva lehet ez a termék, hiszen szuper pozitív tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, imádom a reggeli és az éjszakai arcápolási rutinomban is egyaránt, bár elég lenne egy nap egyszer is, de annyira szép hatást képez, hogy nem lehet betelni vele. Kezdjük is a legelején a termék bemutatásával, szóval maga a termék géles állagú, ami azért nagyon jó szerintem mert könnyebben lehet felvinni az arcra a terméket mint egy folyós állagút. A gél színe kék és eléggé erőteljes szerintem férfias illata van, ami elég érdekes amikor bebújok a párom mellé esténként.:D Szóval aki nem rajong a férfi borotválkozó habok illatáért az valószínűleg ennek a terméknek az illatáért sem lesz oda. Nekem semmi bajom nincs vele, viszont felvitelkor fontos ügyelni arra, hogy jól kerüljük el a szem környéket, mert ha közel kenjük fel akár könnyezhetünk is az erőteljes illattól. Nagyon könnyű lemosni a terméket, nem kell sokszor öblíteni, ahhoz hogy végre megpillanthassuk a végeredményt. Na és a végeredmény valami csoda, gyönyörűen megtisztítja az arcbőrt, a pórusokat is láthatóan kitisztítja és egy nagyon kellemes friss érzetet nyújt, ami ilyen melegben nem árt. Bátran merem kijelenteni, hogy nagyon sok más arcápoló terméket letaszított nálam ez a termék! Mióta használom egyetlen egy bőrhibám sincs! Nagyon hálás vagyok, hogy rátaláltam erre a termékre, hiszen van, hogy csak ezt használom reggel és egy hidratáló krémet és ez pontosan elég ahhoz, hogy egész nap szép legyen az arcbőröm! Fontos megemlítenem, hogy imádom a pumpás kiszereléseket, hiszen a higiénia mindig fontos szerepet játszik az életünkben. Így csak az ujjunk hegyére kell egy kis termék és már masszírozhatjuk is a bőrbe.


Bátran merem Nektek ajánlani, egyaránt azoknak akiknek kicsit több bőrhibájuk van és azoknak is akiknek alapból nincs de szeretik a szép, tiszta, friss arcbőrt! A terméket megtudjátok vásárolni akár a Rossmann-ban akár a DM-ben is, én 1200 Ft-ért vettem és biztos vagyok benne, hogy a közeljövőben újra fogom vásárolni!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook