Tavaszi hangulat | Outfit

0:08:00


 Szerintem tudjátok, hogy imádom a pasztell színeket, azok közül is legjobban a rózsaszín árnyalatokat, így arra gondoltam, hogy a kedvenc kabátommal és cipőmmel kreálok valami izgalmas outfitet, ami nem mellesleg kellően tavaszias is. Bár már maga a rózsaszín is igen tavaszias sugárzást ad az összeállításnak, gondoltam a fehér nadrágommal és a virágos felsőmmel még jobban összhangba hozom az outfitet.


A hajamról is szeretnék szót ejteni, hiszen ritkán készítek különböző hajakat, sokkal inkább érzem macerásnak mint jónak, pedig a mostani képek is tökéletesen bizonyítják, hogy nem mindig a leengedett vagy éppen a copfban viselt haj a legelőnyösebb. Mostanában egyre többet hordom így a hajamat, aminek Anyukám is külön örül, hiszen mindig azt mondja, hogy a leengedett hajammal eltakarom az arcom, amiben persze van némi igazság. Na de átadom a szót a képeknek. 















Kabát: Ebay
Felső: Pepco
Nadrág: H&M
Cipő: Deichman 
Óra: Ebay

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! Várlak vissza legközelebb is! Ha bármi kérdésed lenne, azt felteheted nekem a renatacsosz@gmail.com e-mail címen. 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jól áll így a hajad, és az outfit is nagyon tetszik :) Jó lenne, ha itt lenne már a tavasz, én is sokkal szívesebben öltöznöm lengébben és vidámabban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! 🌸 Lassan-lassan itt van.🤗

      Törlés

Like us on Facebook