Drop Organics olajszérum

23:59:00


Képzeljétek lehetőségem nyílt a Drop Organics márkától, hogy kipróbáljak egy terméküket, aminek nagyon örültem, mert mostanában egyre nyitottabb vagyok a különböző szérumokra, olajokra. Pontosan ezért érdekelt ennyire ez a termék is, lássuk is. 

Minden drop organics szérum vegán, kőolajmentes, parabénmentes, mesterséges színezőanyag-mentes, mesterséges illatanyagmentes, mesterséges tartósítószer-mentes, állatkísérletektől mentes, szilikonmentes, pálmaolaj mentes.


Főbb összetevők:
  • bio vadrózsa olaj: kiváló antioxidáns, fokozza a bőr rugalmasságát
  • bio ligetszépe olaj: gamma-linolénsav forrás, a hám regenerációját segíti
  • bio homoktövishús olaj: antioxidáns hatású, bőrnyugtató, sebgyógyító
Már lassan egy hónapja minden egyes este használom ezt a terméket, s egy kicsi túlzás nélkül sem mondhatom, hogy egyszerűen tökéletes. Mióta megszokta a bőröm a terméket, azóta szinte ez az egyetlen gyógyír a bőrömnek a hideg időben. 
Én a stresszes, fáradt bőrre ajánlott terméket próbáltam, de megtaláljátok zsíros és száraz bőrre is. A legszuperebb ebben a termék az, hogy sok más termékkel ellentétben, nagyon hatékony, de a "nehezebb" textúra ellenére sem tömíti el a pórusaimat, gyorsan beszívódik, s minél többet használtam annál hamarabb szívódott be. Összességében ajánlom mindenkinek, hiszen egy jó arcápoló olajszérum mindenki rutinjába szükséges! 



Köszönöm, hogy velem tartottatok ma is, remélem találkozunk legközelebb is.

Szeretettel

Reni 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook