Készítsünk DIY neszesszert együtt!

0:09:00


Viszonylag kevés DIY cikket készítek a blogra ami nem azért van, mert nem szeretem őket elkészíteni, ilyenről szó sincs, hiszen az egyik kedvencem csupán van, hogy ihlet hiányban szenvedek és ilyenkor hiába a Pinterest az sem ment meg. Talán jobb is, mert én úgy szeretem Nektek a cikkeket közzétenni, hogy az teljes mértékben olyan legyen amilyet én szeretnék. 


Na de most itt egy nagyon cuki DIY, amin viszonylag sokat dolgoztam, ahhoz hogy így nézzen ki. Ma egy kis neszesszer táskát fogunk együtt elkészíteni, ami szerintem nagyon praktikus és hasznos. Olyan méretben, színben és anyagban készítheted el amilyenbe csak szeretnéd, pontosan ezért imádom a DIY projekteket. 




        Amire szükséged lesz:

  • Anyag amiből a táska készül majd 
  • Minimum 2db cipzár 
  • Olló 
  • Ragasztó pisztoly+ragasztó / tű+cérna 








    1. Vágjatok ki az anyagból egy tetszőleges négyzetet, (a cipzár hossza fontos!) aminek az alja ne legyen elválasztva az anyagtól. Tehát duplán hajtsátok az anyagot hiszen majd így lehet később össze ragasztani.



    2. Ezután a cipzárt helyezzük az anyag tetejére és kövessük végig, hogy hogy lenne logikus össze ragasztani. Az anyag két oldalát rögzíteni kell gombos tűkkel, hogy az anyagunk ne csúszkáljon! 



    3. Az anyagot színével felénk fordítjuk és össze ragasztjuk a cipzárat az anyaggal. Fontos, hogy bőven tegyünk a cipzárra ragasztót, hiszen annak ott stabilan ott kell maradnia. Arra azért figyeljünk, hogy túlzásba se essünk, mert akkor a ragasztó túlságosan kifolyik és az nem mutat szépen se a cipzáron se az anyagon. 



    4. Következő lépésként fordítsuk ki a táskánkat, majd belülről ragasszuk össze az oldalakat óvatosan! 


    5. Ezután már csak annyi a feladatunk, hogy vissza fordítjuk a táskánkat a cipzár résznél és ceruzával vagy vonalaival szépen elegyengetjük a neszesszer belsejét is! Ha szükséges ki is vasalhatjuk.





    Őszintén ne aggódjatok ha elsőre nem fog menni, ugyanis nekem is csak másodjára sikerült olyan vállalható végeredményt összehozni amit Ti veletek is szerettem volna megosztani. Tehát türelemre szükség lesz bőven na és persze kitartásra is! Nem mondanám nehéznek az elkészítését inkább csak hosszadalmasnak, de megéri 😁

    Ha esetleg Ti is elkészítitek a neszesszert, akkor küldjetek nekem képet kérlek róla! Kíváncsi vagyok! :)

    Szeretettel
    Reni

    You Might Also Like

    0 megjegyzés

    Like us on Facebook