Mi az a fényvédelem? | Bioderma Photoderm Max SPF50

21:18:00


Régóta szeretnék már egy fényvédővel kapcsolatos cikket írni, hiszen a jó idő beköszöntével szinte a csapból is az folyik, hogy ha tehetjük használjunk fényvédőt, na de mi is az a fényvédelem és milyen terméket érdemes használnunk? A mai cikkben ezt szeretném egy kicsit bővebben kifejteni, hiszen ez tényleg egy fontos téma, amiről még manapság is kevesebben tudunk, mint kellene. Sokáig én sem voltam tisztában azzal, hogy pontosan mit is jelent az SPF, ám egy kis érdeklődés után azonnal többet tudtam és elkezdtem keresni a számomra megfelelő terméket, amit jelen esetben már meg is találtam.


Például ha a termékünkre az van feltüntetve, hogy SPF 50, akkor az azt jelenti, hogy a termék 50-szer nagyobb védelmet nyújt a bőrünknek a nap káros sugarai ellen, mint ha nem is használnánk ilyen terméket. Bár több kimutatás szerint egyetlen fényvédő termék sem képes megvédeni a bőrünket ért összes káros sugárzás ellen, ám én abszolút úgy vagyok vele, hogy ha már ennyit is tehetek az ügy érdekében akkor azt muszáj, és Benneteket is szeretnélek erre buzdítani! 


Ha abban a helyzetben vagy, hogy elhatároztad magad a fényvédelem iránt, de sajnos nem tudod, hogy milyen terméket válassz magadnak, akkor ne aggódj, hiszen ma egy olyan terméket mutatok be, ami nekem nagyon bevált és nyugodt szívvel tudom Nektek is ajánlani.


A Bioderma Photoderm Max SPF 50 arcra való krém, egy magas fényvédővel ellátott termék, ami tökéletes lehet a nyári napokra, hiszen:

  • Minden bőrtípusra ajánlott, még kombinált és zsíros bőrre is
  • Érzékeny bőrre és a napfényre érzékeny bőrre is ajánlott 
  • Nagyon világos, szeplős bőrre és intenzív napsütésnek kitett bőrnek is ajánlott
Jó pár hét intenzív használat után a kedvencemmé vált ez a termék, hiszen nagyon könnyű a felvitele, elég kevés is belőle, hiszen nem a mennyiség a lényeg hanem az, hogy egyenletesen oszlassuk el a bőrünkön a krémet, így minden részen ugyanolyan védelmet nyújt. A termékben nagyon megtetszett, hogy nincs zsíros, olajos hatása, ezért használat után nem hagy ragacsos érzést, ami elég fontos szerintem főleg ha a termékre még sminkelni is szeretnénk. Pár fényvédővel megjártam már, hiszen irritálta a bőrömet, ám ennél a terméknél ilyen nem lépett fel, hiszen: 
  • Illatanyagmentes
  • Színtelen
  • Hipoallergén 
  • Parabénmentes
  • Vízálló 


Ha esetleg megtetszett a termék, akkor IDE kattintva tudjátok megnézni és megrendelni. 
Remélem tetszett Nektek ez a mai cikk, ha igen ne felejtsétek el megírni kommentben!

Ti használtok fényvédőt? Ha igen milyet? :)

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook