Nivea Seiden mousse tusfürdőhab | Teszt

8:49:00


Az előző bejegyzések egyikében említettem meg Nektek azt, hogy megrendeltem a Notino nyári különleges kiadású dobozát, amiben többek között ez a Nivea termék is lapult, mivel annyira bevált, ezért szeretném megosztani Veletek is! Őszintén szólva nem szoktam nagyon kísérletezni a tusfürdőkkel, de mivel ez a termék benne volt a csomagban mindenképpen kipróbáltam, hiszen a hab állagú textúra természetesen engem is egyből lázba hozott.


A képen is jól látszódik a textúrája a terméknek, ami számomra nagyon különleges, hiszen az első használatnál olyan volt mintha borotva habot kentem volna magamra. A terméknek nagyon kellemes málnás, rebarbarás illata van, sokan panaszkodnak, hogy csalódtak a termék illatában, valóban nem tartós, de szerintem nagyon kellemes illatot kölcsönöz. Könnyű a bőrön eloszlatni, ráadásul én azt vettem észre, hogy kevesebbet használok el ebből a termékből, mint alapból egy fürdésnél egy tusfürdőből. Használat után nagyon puha lett a bőröm, tehát valamennyivel több pluszt adott nekem, mint az eddig használt termékeim. 


Számomra bevált ez a termék, de nem egy must have darab, ezért mindenképpen csak akkor ajánlom a kipróbálását, ha éppen kísérletezni szeretnétek egy új termékkel vagy egy új textúrával.


Ti használtátok már ezt a terméket? Ha igen mi róla a véleményetek?

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook