Az év toplistás szépségápolási termékei | 2016

23:40:00

Sziasztok!

Bizony eljött ez a bejegyzés is, amiben összegzem az idei év termékeit. Ezeket a termékeket igen sokszor használtam, tehát volt idő, hogy megfogalmazódjon bennem róluk a véleményem. 
Ebben a bejegyzésben a kedvenc, bevált termékeimet mutatom be, lesz olyan amit már többször is láthattatok a blogon, nemhiába a kedvenceim.
Azért gondoltam, hogy elkészítem ezt a bejegyzést, mert így én is látom, hogy milyen termékek váltak be az idén és Nektek is tudok segíteni, ötletet adni ezáltal. 


Mint azt látjátok, elég sok termék gyűlt össze, de egy év alatt nem is csodálom, hogy őszinte legyek. 
Próbáltam tényleg csak olyanokat összeszedni ami nagy kedvencem volt, bár ez igen nehéz feladat volt számomra.

Na de lássuk is a termékeket.
  • Az első ilyen kedvenc termékem az egy Avon-os krémes testradír, amely természetes magokat tartalmaz, ami segít elérni a simább bőrt. Nekem abszolút bevált, hetente kétszer használom, azóta jobb a bőröm.
  • A következő termék is Avon-os, de ez már egy hidratáló krém, amivel eleinte fenntartásaim voltak, de aztán rácáfolt a krém, hiszen nagyon jól hidratál és nem kell sokat felkenni belőle.
  • A Kiehl's termékeit nemrég volt lehetőségem kipróbálni és valami hihetetlenül jók! Az arc lemosót nem szoktam sűrűn használni, csak amikor erőteljesebb sminket hordok, de egyébként nagyon szeretem.
  • A beauty blender őrületről szerintem nem kell sokat mesélnem mindenkinek rémlik, mennyire felkapott volt. Én is beszereztem egyet, de ez nem eredeti. Nekem tökéletesen teszi a dolgát, szépen el lehet vele dolgozni az alapozót, korrektort.
  • Szintén egy Avon-os termék következik, ami egyben a kedvencem a márkától. Én még ilyen jó hidratáló testápolót sose használtam. En nagyon ajánlom mindenkinek aki a száraz bőrrel küszködik, hiszen nagyon gyorsan helyre állítja, amellett, hogy nagyon finom illata van és gyorsan beszívódik.
  • A termékek közül nem maradhatott ki az arcradír sem, hiszen minden nap kétszer is használom és azt hiszem megtaláltam a legmegfelelőbbet számomra aminek nagyon örülök. A holt-ternegri ásványok tökéletesen táplálják a bőrömet. 
  • A Kiehel's termékek közül a kedvencem következik, méghozzá egy arcpakolás, ami számomra nagyon fontos. Egy héten többször is szoktam ilyen pakolásokat használni. Gyönyörűen megtisztul tőle a bőr és valóban látszik a változás a használat után.
  • Az Ebelin-es arctisztító kendőre fél éve bukkantam rá, mindig akciós és hihetetlen jó, nem is gondoltam volna, hogy ilyen terméket is lehet kapni ilyen olcsón. 
  • A Kallos hajvédő krémjét nemrég próbáltam ki, de azóta minden hajmosásnál használom, én ajánlom mindenkinek, hiszen a hajvédelem is nagyon fontos.
  • A Makeup Factory ecsettel külön történetem van, ugyanis amikor a párommal beletettük a kosárba azzal nem voltunk tisztában, hogy 5000 Ft lesz, aztán a kasszánál majdnem hanyatt dobtam magam, ennek ellenére nagyon jó ecset, ajánlom mindenkinek, bár lehet más olcsóbb ecset is tud ennyit mint ez.
  • A Kylie lip kitet már nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, ezzel nem vagyok szerintem egyedül, de úgy voltam vele, hogy nem akarok kiadni 8000-9000 Ft-ot az eredetiért, ezért megrendeltem Ebay-ről egy olcsóbb verziót, természetesen a rizikó benne volt, hogy vajon milyen lesz és nem-e lesz tőle valami baj, de nem lett hála és azon kívül, hogy egy kicsit ragad a felvitel után tökéletes, sokáig fen marad, nincs vele probléma. 
  • Aden ajakceruza, nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz, kellemeset csalódtam benne.
  • Az Alverde rúzst még akciósan tudtam beszerezni a Glamour-napok alkalmával és kicsit sem bántam meg, hiszen nagyon szép árnyalatot választottam, ami szerintem majdnem mindenhez megy.
  • És az utolsó év terméke az egy Catrice szempillaspirál, amit nem sokszor szoktam használni, csak kivételes alkalomkor, de akkor is gyönyörűen befesti a szempillákat és szépen hosszabbítja is azt. 

Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, próbáltam összeszedni tényleg az olyan termékeket, amik beváltak ebben az évben nekem. 
Nektek van ilyen termék?

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook