10 szépségtipp amitől jobban fogod magad érzeni

23:46:00

Sziasztok!

Remélem már Ti is vártátok, hogy visszatérjenek a beauty posztok a blogra, hiszen a decemberi hónapban csak személyes, karácsonyi cikkeket olvashattok. Remélem tetszett Nektek és sok ötletet merítettetek akár karácsonyi ajándék ötletekből, akár jó tanácsokból az ünnepekre.
Mostantól visszaáll minden a régi kerékvágásba és kedden, csütörtökön és szombaton lesznek bejegyzések a blogon. 

Forrás: Pinterest
Na de most térjünk is rá az igazán beauty témára, ami ma nem más lesz, mint 10 szépségtipp számotokra, az ünnepek utánra, ami után felfrissülve és jobban érezhetitek magatokat. Lássuk is az én tippjeimet, amik mindig jól jönnek. 

Arctisztítás: Számomra az arctisztítás elengedhetetlen egy nap kétszer is. A reggeli és esti rutinomban mindig szerepelnek, sokszor ettől frissülök fel reggel és ez ad Nekem erőt elkezdeni a napot. Én határozottan ki merem jelenteni azt, hogy ha nem mosok reggel arcot akkor nem vagyok annyira friss, mint ha megmostam volna.  

Alvás: Nem is gondolnánk milyen fontos az, hogy eleget aludjunk és valóban kipihenten keljünk reggel. Egy kipihent éjszaka után könnyebben indul a reggel és az egész nap könnyebb lesz, arról nem is beszélve, hogy így kevesebb a stressz jelenléte.

Ápolt kezek: Legyen szó nőről, vagy férfiról egyaránt fontosnak tartom, hogy ápolt, hidratált kéz legyen. Nagyon sok ember, először a másik kezét nézi meg, sokat elárul rólunk, amit nem is gondolnánk, ezért is érdemes mindig tisztán tartani és ápolni. 

Ápolt haj: Lehet régi módi vagyok, de én számomra egy nőnek az ékessége még mindig a haja. Én személy szerint ezért is fordítok rá olyan nagy hangsúlyt, hiszen a hajunk is nagyon sokat elárul rólunk. 

Fogak ápolása: Nyilván egy alap dolog az ember számára, de erre mindig érdemes odafigyelni.

Bőrvédelem, fényvédők: Nem tudom hangsúlyozni mennyire fontos az ilyen termékek használata, hiszen a bőrünk meghálálja azt a sok törődést amit adunk neki, így sose hagyjuk ki ezeket.

Öltözz ízlésesen: Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én fontosnak tartom azt, hogy mindenki a maga módján ízlésesen öltözködjön. Nekem ez önbizalmat ad, ha csinosnak érzem magam.

Táplálkozás, mozgás: Én saját magamon tapasztaltam ezt a legjobban, hogy h mozgok és odafigyelek az étkezéseimre, akkor sokkal jobban érzem magam a bőrömben, jobban telnek a napjaim és az akadályokat is könnyebben veszem. 

Pozitív gondolkodás: Ezzel a témával szeretnék majd külön foglalkozni a blogon, de szerintem ezt is sejtitek mennyire fontos számomra és szerintem más számára is. 

Légy tájékozott: Határozottan jobban érzem magam, ha tájékozott vagyok, hiszen ilyenkor is önbizalmam lesz. Mindig jó ha tájékozott vagy, de hidd el még jobban is érzed magad tőle.


Remélem hasznosak voltak számotokra ezek a tippek és ha már párat megfogadtok belőle, már akkor is érezni fogjátok a változást!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook