5 Beauty blogger kedvenc terméke egy cikkben | Közös projekt

22:57:00


Ma egy nagyon érdekes és izgalmas bejegyzéssel készültünk Nektek! Egy hónapja meghirdettem, hogy szeretnék több bloggerrel is együttműködni, hiszen ez egy nagyon szuper dolog, jobban megismerhetjük egymást, leírhatjuk egymásnak a véleményünket és tanácsokat is tudunk egymástól kérni és adni. 
Szerintem szuper dolog az ha több blogger összeül és együtt kovácsolnak valami szuper cikket. Amikor kitettem, hogy közös projektbe kezdenék több bloggerrel is,nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, aminek nagyon örültem, így a közeljövőben is biztos találkozhattok ilyen cikkekkel, mint a mai.

Na de miről is írtak ma nekünk a Csajok? A kedvenc szépségápolási termékükről, ami jelen pillanatban bevált nekik, ezt szeretnénk Nektek bemutatni egy összegző cikkben. 


Essence újdonság a polcokon – Volume Stylist 18h szempillaspirál


Elsőként Komjáti Emese ír nekünk az új szempilla spiráljáról. 

Bevallom őszintén, mikor megláttam a DM-ben a polcon ezt a spirált, nem tudtam ott hagyni. Annyira tetszett a külseje, a keféje, és nagyon izgatta a fantáziámat, hogy egy új termékről van szó. Ja, és nem mellesleg az ára is nagyon baráti volt, körülbelül 1000 forintért vásároltam. Amint hazaértem azonnal kipróbáltam, lássuk beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket.
A spirál legérdekesebb része mindig a keféje. Ennek az Essence újdonságnak nagyon különleges a kialakítása, ugyanis az egyik oldalon normál hosszúságú szálak vannak, míg a másik oldal felé haladva egyre rövidülnek.

Ebben a megoldásban rejlik a dolog zsenialitása és nehézsége egyszerre. Mivel változó hosszúságúak a kefe szálai, így minden egyes pillát el lehet érni vele könnyedén, egészen a legapróbbakig. Ami viszont nehézséget okoz, hogy ha nem megfelelően használjuk, könnyen összecsomózhatja a pillákat, és lám-lám, máris ott a pókláb hatás.

Ennek ellenére én nagyon megszerettem a terméket, mert nem vesz fel túl sok festéket, nagyon szépen hosszabbít a kefe, és nagyon tartós is. Olyannyira, hogy a lemosása kicsit izzasztóbb feladat sminklemosóval is.

Összességében szerintem nagyon megéri az árát ez a szempillaspirál, a siker pedig csak gyakorlás kérdése. Irány a drogéria, és az Essence állvány!

Komjáti Emese blogját megtaláljátok, ha IDE kattintotok! 



A következő mini cikkben Mesterházy Boglárka írt Nekünk egy tesztet.

Az én e havi kedvencem a Vichy izzadásgátló golyós dezodor lett.


 Régebben a Garnier-nek használtam az izzadásgátlóit, de egy idő után haszontalannak éreztem, ugyan úgy izzadtam tőle, mintha semmi sem lett volna rajtam. Talán hozzá szokott a bőröm. Aztán megtaláltam otthon ezt a bontatlan csodát. Már régóta hallottam, hogy a gyógyszertári izzadásgátlók sokkal jobbak, most már én is megtapasztalhattam. A kiszerelése teljesen hagyományos, 50 ml. Az illata kellemes, bár nyilvánvalóan drogériás szinten sokkal több illatosítás közül tudunk válogatni. Szeretem benne, hogy sohasem kell fél óráig lefelé tartani, mert nem jön ki belőle a termék. Az illata nagyon sokáig kitart, nem hagy foltot, nem irritálja a bőrt. Plusz pont még az, hogyha a fél flakont is kened fel, még akkor sem érzel nedves hatást. Nálam az izzadást szinte teljesen meggátolja, nem éreztem magamat kellemetlenül egy óra intenzív mozgás után sem. Tartósságánál fogva bőven elég csak a nap elején felvinni, nem kell azon aggódni, hogy szó szerint leizzadjuk. A 48 órát nem tudom hogy tartja-e, de az biztos: az illatát és a hatását sokáig érezni. Egyetlen hátránya talán az ára; kb. 3.000,- Ft-ot kérnek el érte, érdemes ezért egy akció keretein belül beszerezni.

Remélem, tudtam segíteni egy jó és tartós dezodor kiválasztásában, üdv: BBlogger

Boglárka blogját IDE kattintva tudjátok megnézni!



Ezt a cikket Buczkó Andrea írta az Our Beauty egyik lelkes írója.


L'OREAL EXCLUSIVE COLLECTION JLO’S PURE RED

Folyamatosan A Nagy rúzst kerestem az elmúlt évben és idén szinte csak ilyenekkel találkozok. Ez a rúzs is egy közülük. Tökéletesen pigmentált, kellemesen édeskés az illata. A mattok mattja, anélkül, hogy szárítana. Azért imádom, mert szépen kiemeli, telté és élettel telivé varázsolja az ajkaimat. Nem kell kellemetlenül éreznem magam viselése közben, mivel nem csúszik, mászik, kenődik, és nehezen kopik, így jól bírja a nap megpróbáltatásait. Tökéletes kiegészítője a hétköznapoknak, egy egyszerű smink ékköve. Bárkinek szívesen ajánlom, aki egy kicsit drágább rúzst keres, amiben megbízhat tartósság, mattság és pigmentáltság tekintetében. Fel a piros rúzsokkal lányok, hogy magabiztosabban mosolyoghassatok a kihívásokkal teli napokon is.

Nézzetek be az Our Beauty blogra IDE kattintva!


Ismét egy rúzsról lesz teszt, amit nem más mint Zsíros Erika írt Nekünk!

A mai napon az Avon matt hatású ajakrúzsairól szeretnék Nektek egy rövidke teszt posztot írni. Ám mielőtt elkezdeném, köszönöm a lehetőséget Reninek, hogy itt lehetek és megoszthatom veletek a tapasztalataimat. Remélem még a közeljövőben sok közös projektünk lesz.


Három avonos matt rúzs gazdája vagyok jelenleg és eddig nagyon meg vagyok elégedve velük.
Árnyalatok neve: Au Naturale (nude árnyalat), Pure Pink (rózsaszínes árnyalat), Berry Blast (bogyós gyümölcsös árnyalat)

Amit ígér nekünk a termék:
-          bársonyos formula, amely simán siklik az ajkakon
-          nem szárítja, sokkal inkább hidratálja ajkaidat
-          hosszantartó matt hatást és erős fedést biztosít

Amit kapunk:
-          Mielőtt használnánk a rúzst egy ajakápolóval érdemes azért gyorsan végigszaladni az ajkainkon.
-          Simán siklik az ajkakon.  Előtte azért érdemes egy azonos színű szájkontúrceruzát használni, amellyel az ajkunk vonalát megerősítjük.
-          Szépen fed, nagyon pigmentált termékekről beszélhetünk.
-          Tartós akár 1 órát is kibír ajkaidon, ám evés –ivás után pótolni kell.
-          Nagyon könnyű vele dolgozni, elérjük a kívánt szín intenzitást.
-          Ár - érték arányban ez a legjobb termék a piacon.
-          Külseje letisztult, kifinomult.
-          15 árnyalatban lehet kapni!
-          Katalógus ára: 979 Ft


Ha további információra van  szükségetek, akkor nézettek be a blogomra.  

Nézzetek be Erika blogjára is IDE kattintva!


Szücs Szandra is írt nekünk egy cikket, méghozzá egy nagyon jó testradírról. 

Március hónapban a kedvenc termékem nem más mint az Yves Rocher Gommage Végétal növényi testradírja lett.

 Ezt a szuper terméket születésnapi ajándékként kaptam a márkától. A benne található apróra őrölt barackmag miatt én az arcomon használom hetente egyszer. Hámlaszt és nagyon jól megtisztítja az arcbőrt. Illatáról rögtön a friss barackok jutnak eszembe. A termék parabénmentes és több mint 92%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Érzékeny bőrűeknek is ajánlom, nekem sem váltott ki irritációt a bőrömön. Ha még nem találtad meg a tökéletes bőrradírt mindenképp nézd meg az Yves Rocher üzleteiben ezt a terméket. 


Nézzetek be Szandra oldalára is IDE kattintva!


Amint azt olvastátok is, sok jó minőségű terméket ismerhettünk meg ma a bloggerek által, aminek én személy szerint nagyon hálás vagyok. Itt is szeretném megköszönni Nektek, hogy sikerült összehoznunk ezt a közös projektet Csajok! Számomra egy hatalmas élmény volt! Annyira jó érzés végig görgetni a cikket, sok jó írás egy helyen kell ennél több? Szerintem nem! 

Köszönjük, hogy itt voltatok Velünk és elolvastátok, reméljük tetszett Nektek!
Írjátok meg kommentben, hogy melyik terméket próbálnátok ki szívesen, illetve ha már próbáltáok mi róla a véleményetek?! 

Puszi

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A fentiek közül a 4 rúzs nekem is megvan. Nagyon megvagyok velük elégedve, bár az Avonos rúzsok hamar lejönnek. Viszont nagyon szép színük van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban nagyon szép színük van, a tartósságról nem tudok véleményt mondani, még nem próbáltam.😃

      Törlés

Like us on Facebook