NaturaLisa terméktesztelés | shea vaj

2:28:00

Sziasztok! 

A NaturaLisa jóvoltából lehetőségem nyílt tesztelnem egy 100% finomítatlan ghánai shea vajat. Nagyon örültem mikor megtudtam, hogy tesztelhetek, hiszen ezt a fajta shea vajat már régóta ki szerettem volna próbálni.

"A NaturaLisa termékek 100%-ban természetes összetevőkből készülnek, így biztos lehetsz benne, hogy használatukkal semmilyen egészségre  káros anyagot, mesterséges színezéket, mesterséges illatanyagot, szintetikus tartósítószert és állagjavítót nem tartalmaznak."
Nos, engem abszolút meggyőztek, lássuk is a tapasztalataimat.


Ha elkenjük az ujjainkon egy vajas textúrát kapunk, ami nagyon kellemes, hiszen a terméket sokkal könnyebb felvinni. A shea vaj átlátszó, amint azt a képen is látjátok. Az illatának egy természetes illatot képzeljünk el. 


Pár szót szeretnék ejteni, a shea vaj jótékony hatásáról is, hiszen van neki, nem is kevés, amit én is tapasztaltam. 

Száraz bőr:
A shea vaj viszonylag lassan szívódik fel a bőrbe, hosszantartó hidratáló hatású.
Ekcéma:
Az ekcémás bőr tüneteit gyorsan csökkenti, természetes hidratáló hatása révén megakadályozza a betegség kiújulását.
Pikkelysömör:
Gyorsan és tartósan enyhíti a psoriasis tüneteit.
Allergia:
Enyhíti az allergiás reakciókat, bőrproblémákat, nyugtató hatású.
Napozás:
A shea vaj természetes módon 5-6-os fényvédő faktorral rendelkezik.
Gyulladás:
Gyulladáscsökkentő hatása révén alkalmazható kiütésekre, csípésekre,
Borotválkozás:
Megnyugtatja és ápolja az irritált bőrt.
Bőrkeményedés:
Bőrpuhító hatású, elősegíti a kirepedezett bőr gyógyulását.
Terhesség:
Használatával elkerülhető a terhességi csíkok megjelenése.
Égés:
Kisebb égési sérülések esetén segíti a bőr regenerálódását.

Nekem, sajnos nagyon száraz bőröm van, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy mit fog tenni a seha vaj a bőrömmel és a legnagyobb meglepetésemre, nagyon jól hidratálta.
Amit még meg szeretnék említeni, az az, hogy az ajkaimra is használtam, és hihetetlen volt számomra, egy ajakápolónál sem tapasztaltam még ilyen jó hidratálást. Nagyon puhává varázsolta az ajkaimat. A mindennapi sminkrutinból már nem maradhat ki.


Összességében: Ennek a terméknek köszönhetem, hogy megszerettem a természetes kozmetikumokat és egyre többet böngészek utána az interneten. Abszolút meg vagyok elégedve vele, tényleg nagyon jól hidratál és semmilyen bőrirritációt nem tapasztaltam. Mindeninek ajánlom!  
Puszi, Reni:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook