Glamour Kiehl's Beauty Box

1:07:00

Sziasztok!

 Végre megérkezett a Galmour Beauty Boxom, amit annyira, de annyira vártam már, hiszen Kiehl's termékek találhatók benne. Ezt a márkát már nagyon régóta ki szerettem volna próbálni, de Anyukám megint tudta, hogy mire van szükségem, így születésnapomra Glamour előfizetést kaptam egy évre, ami mellé most ezt a kis csoda szépség dobozt adták ajándékba. 


Írnék pár szót a cégről is, hiszen ez sem egy hanyagolható szempont szerintem:
 A Kiehl's egy amerikai kozmetikai márka, amit több mint 160 évvel ezelőtt New Yorkban alapítottak, kezdetben egy patikában árulták a termékeket. A márka ma a világ legnagyobb kozmetikai csoportjához, a L'Oreálhoz tartozik

Összetevőik: 
Hatékony bőr-és hajápolási formulákat fejlesztettek, modern technoloógia segítségével, amelyek válogatott természetes összetevőket tartalmaznak. 

Első helyre tettem az éjszakai ápoló elixírt, hiszen még sosem használtam ilyet, ezért nagyon kíváncsi voltam rá. Nagyon izgatott voltam, amikor elkezdtem használni a terméket és nagyon meglepődtem amikor reggel a tükör előtt álltam. Hogy miért? Fantasztikusan bánt az arcommal, nem is gondoltam volna, hogy ennyire jó lehet egy elixír. 
Termék használata: Minden este vigyünk fel a megtisztított arcbőrre, 2-3 cseppet, mielőtt a hidratálást elkezdenénk. Minden bőrtípusra használható. 


A szépségdobozba belekerült egy testápoló is, aminek nagyon örültem, hiszen a hidegebb hónapok beköszöntével nagy hangsúlyt fektetek a kezeim ápolásra. A kiszerelés nem nagy csupán 30 ml, de az eddigi tapasztalataim alapján elég jó kis termék, viszonylag gyorsan beszívódik és nem hagy maga után ragacsos érzetet. Az állaga nagyon krémes, tökéletes száraz bőr ápolására. 
Termék használata: Használjuk zuhanyzás után, de mindenképpen várjuk meg, míg teljesen megszárad, ugyanis a béta-karotin tartalma miatt képes a ruhát sárgás folttal összekenni. 



A következő Kiehl's termék az egy arctisztító. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy a csomag tartalmaz arctisztítót is, hiszen nekem talán ez az egyik olyan termék, amitől tuti lázba jövök és rögtön ki akarom próbálni. Aznap este ki is próbáltam. A leírás alapján, a sminkre is fel lehet vinni és így tisztítja meg az arcot. Őszintén szólva nem akartam így kipróbálni, de gondoltam egyszer kipróbálom, végül is az eredmény nem lett annyira rossz, de nem teljesen távolította el a sminket az arcomról. Másnap este kipróbáltam úgy is, hogy előtte alaposan megtisztítottam az arcbőrömet az aznapi sminkemtől, majd felkentem és teljesen jól működött, szépen megtisztította az arcomat. A termék különleges cukorszármazékból készült és habosító formulája minden bőrtípusra alkalmazható. Hidratáló összetevői még jobban segítik a eltávolítani a felesleges olajakat, szennyeződéseket, anélkül, hogy szárítani a bőrt. 
Termék használata: Minden reggel és este a megtisztított arcfelületre vidd fel, majd masszírozd be.



A csomagból nem maradhatott ki egy hidratáló arcápoló sem. Nem sok hidratáló krémet használtam még idáig, de nagyon örülök, hogy volt lehetőségem ennek a terméknek a kipróbálására, hiszen a kedvenc hidratálóm lett. Imádom benne, hogy nagyon könnyű a textúrája, gyorsan beszívódik és hosszan tartó. 
Termék használata: A megtisztított arcfelületre alkalmazd, reggel és este.



Nem titok, hogy a kedvencem maradt a lista végére, ami egy arcmaszk. Pont az előző bejegyzésemben írtam az AvonPlanet Spa arcmaszkjáról, hogy mennyire jó, de most lett egy nagy vetélytársa. A csomagból ezt a terméket próbáltam ki legutoljára. Nem is értem miért. Egyszerűen tökéletes, azonnal energiát és ragyogást ad az arcbőrnek, teljesen újraéleszti. A pórusokat nagyon szépen megtisztítja. Az illata nekem elsőre nagyon furcsa volt, nehéz is volt megszokni, de most már folyamatosan azt szagolgatom és egyáltalán nem irritál. Az első használatkor nagyon érdekes volt számomra, hiszen elég nagy darabokat tartalmaz. Tőzegáfonyát és kurkumát is tartalmaz, mely segít energizálni a bőrt. Észrevettem az apró kis pontocskákat a maszkonzáradás közben, ami nem más, mint összezúzott tőzegáfonya-magok, melyek gyengéden radírozzák a bőrt. 
Termék használata: Vigyél fel az arcodra egy látható réteget, majd hagyd megszáradni,5-10 perc elteltével pedig öblítsd le. 



Összességében: Nagyon de nagyon megvagyok elégedve ezzel a Beauty Box-al, hiszen tökéletes termékek lapultak benne, az összes termék állandó vendég a fürdőszobám polcán. Ami nagy pozitívum szerintem, hogy a termékek természetes összetevőkkel készülnek, amely számomra nagyon fontos. A termékek mérete is nagyon kedvező, hiszen egy utazás során is kényelmesen el lehet pakolni őket. 

+Pozitívum: A Kiehl's üzletekben személyre szabott tanácsadással és termékajánlással várnak Benneteket! 

Remélem tetszett Nektek ez a hosszabb bejegyzés és kíváncsiak letettek a Kiehl's termékeire. Bátran próbáljátok ki! Esetleg Ti már használtatok ilyen termékeket? Bevált? Mi a véleményetek róla?

Szeretettel Reni :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook