Sminktippek a reggeli gyors smink elkészítésének érdekében

11:08:00

Sziasztok!

Szerintem Ti is egyet értetek velem azzal, hogy szeretjük mi nők gyorsan és egyszerűen elkészíteni a sminkünket. Senki sem szeret ezzel reggel vacakolni, szeretjük az egyszerű megoldásokat. Pont ezért írtam meg ezt a cikket, hiszen én is tudom milyen az ha reggel sietni kell ide-oda, időm alig van, de azért sminkelni is szeretnék és ha ez megvalósítható akkor gyorsan szeretném véghez vinni.

Ma öt olyan tippet hoztam Nektek, ami lehet, hogy átlagosnak tűnik, de gondolj csak bele ha már a leírtakból párat alkalmazol máris gördülékenyebben megy majd a sminkelés na meg persze gyorsabban is.

 

  •    Használj pigmentált termékeket:  Ez azért nagyon szuper mert a pigmentált termékek sokkal erősebb színt tükröznek vissza az arcbőrünkön, így amellett, hogy kevesebb is kell belőle, még a használata is gyorsabb, amit szerintem ha egybe veszünk akkor egy hatalmas előnyt ad számunkra.
  •   Használj minőségi termékeket: Sokkal gyorsabb lesz a sminkelésed, ha jó minőségű termékeket használsz, illetve olyanokat amik Neked beváltak, hiszen ki szeret egy sietős reggelen a terméktesztet csinálni, főleg ha az be se válik. 
  • Tartsd tisztán a smink készletedet: Ez alatt azt értem, hogy az ecseteidet és a beauty blendert ne sminkelés előtt tisztítsd ki, hanem egyből sminkelés után már tedd meg ezt a lépést, hiszen reggel nekem nem szokott ilyenre időm lenni, nem szeretek ilyennel vacakolni ha időhöz vagyok kötve.
  • Sminktáska: Ez az egyik legjobb dolog, ahhoz hogy gyorsabb legyen sminked elkészítése, hidd el sokkal könnyebb egy táskából kiszedni a termékeket mint, hogy össze-vissza legyen mindenhol és aztán majd nem találod meg. + időveszteség. Nekem nagyon bevált, hogy a sminktáskában tartom azokat a sminkeket, amiket nap mint nap használok így csak azok vannak ott, amik igazán szükségesek. Így sokkal könnyebb kiválogatni a termékeket, nincs az hogy valami nincs a helyén.
  • Saját tapasztalat az amit most megosztok Veletek, de nekem az is nagyon nagy segítség ha ebből a sminktáskából kipakolok sminkelés előtt mindent az asztalra, sorrendben ez is fontos számomra, hiszen így csak automatikus nyúlnom kell a termékek után és nem kavarodok össze, sok időt megtakarítok ezzel a módszerrel.


Ezek lennének az én tippjeim, amik megkönnyítették és felgyorsították az én sminkrutinomat. Remélem Ti is találtok közte olyat ami megtetszik és majd alkalmazzátok a hétköznapokban is.

Nektek is van valami bevált praktikátok, hogy gyorsabb legyen a smink elkészítése? Osszátok meg Velünk is!
Szeretettel
Reni 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook