Maybelline természetes hatású pirosító

23:52:00


Egy ideje bajban vagyok a pirosító témával, mert nem igazán találtam meg a számomra megfelelő terméket, de az utóbbi rendelésem során úgy döntöttem megveszem a Maybelline Dream Matte Blush pirosítóját korall árnyalatban remélve, hogy tökéletes lesz a színválasztás.

 Sokszor hallottam már, hogy a pirosítót nagyon szeretik alkalmazni akár gyors sminkek elkészítésénél is, hiszen ad az arcnak egy frissességet, üdeséget, nos ez tényleg így van ezért is szeretem én is, de ez csak akkor tud megvalósulni ha megfelelő terméket választunk. 




Az utóbbi időben csak ezt a terméket használom, nagyon megszerettem, s még egy kis érdekességgel is rendelkezik.

 Felvitelkor az újakon krémes állaga van, ám ha felkenem az arcomra egyből por állagúvá válik, ami nekem nagyon tetszik, így abszolút könnyű a felvitele. Nem csinál bohóc arcot, sőt a hatása nagyon természetes, ám vigyázni kell a mértékekre, mert könnyen át lehet esni a ló túlsó oldalára. Viszonylag sokáig tart, persze azért nap végére kopik valamennyi, de összességében szerintem nagyon jó kis termék.

 Ár-érték kategóriában szerintem nagyon jó, szóval ha egy jó pirosítót szeretnétek próbálni akkor ajánlom Nektek ezt a terméket. 

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, remélem legközelebb is találkozunk.

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook