Arcápolási rutinom

0:07:00


Az egyik legjobb dolog, amit az arcbőrömmel tehettem az az volt, hogy kialakítottam egy olyan arcápolási rutint, olyan termékekkel melyek számomra tökéletesek. Mielőtt csak néha-néha foglalkoztam az arcbőröm tisztításával és ápolásával nagyok sok problémám volt, ezért is kerestem a megoldást rá.

 A mai bejegyzésben bemutatom Nektek az én arcápolási rutinomat, amit már évek óta így csinálok, csupán csak a termékek szoktak változni, de nem azért mert nem lennék megelégedve velük, csak mindig van valami újdonság, ami felkelti a figyelmem és ha beválik akkor szeretem elhasználni és aztán ismét újra kutakodni a jó termékek után. 


Első lépésként én mindig a micellás vizemhez nyúlok, ha viseltem sminket aznap, ha nem, mert nagyon fontosnak tartom a micellás vízzel történő arcmosást  smink nélkül is, mert még így is nagyon sok szennyeződést el tud távolítani a bőrünkről. Jelen pillanatban az Yves Rocher érzékeny bőrre ajánlott micellás vizét használom, amit nagyon szeretek, mert kíméletesen, de egyben nagyon hatékony eltávolítja a sminket és az egyéb szennyeződéseket. Plusz tippként szeretném nektek megemlíteni, hogy én úgy tisztítom meg az arcomat a vattakorongokkal hogy az arcom belső felétől haladok kifelé, s ezt a folyamatot ismétlem többször is. Számomra nagyon fontos, hogy az arcomra egy vattakorongot használok el, s a szemeim tisztítására is egy külön vattakorongot használok el.


Második lépésként a Bioderma érzékeny bőrre ajánlott arctisztító tejét használom, amit ilyenkor évszak változáskor nagyon szeretek, mert ilyenkor mindig érzékenyebb lesz a bőröm, s ez a termék amivel tökéletesen meg tudom tisztítani a bőröm. Én kettő borsónyit szoktam használni a termékből, tehát abszolút nem kell sok belőle.


Az arctisztítás után következik nálam az arcradírozás, amit egy héten legalább kétszer szoktam megcsinálni a Magister Products római narancsliget gél állagú radírjával. Nagyon szeretem, mert nincsenek nagy szemcséi, ezáltal nem dörzsöli a bőröm durván, csupán csak a kellemes radírozó érzést lehet érezni.


Aki ismer az tudja, hogy hatalmas maszk rajongó vagyok, ezért most is egy újdonságot mutatok be Nektek, ami nem más, mint az Yves Rocher regeneráló arcmaszkja, ami valóban regenerálja a bőrt és még hidratáló hatással is rendelkezik, ezért nekem ez a kedvenc arcmaszkom jelenleg. Általában egy héten egyszer szoktam használni, de ha a bőröm igényli akkor akár többször is.


A maszk lemosása után jön a rutinom megkoronázása, amihez az Yves Rocher érzékeny bőrre ajánlott hidratáló krémét és szemkörnyék ápolóját használom. Mind a kettő termék nagy kedvencem az utóbbi időben, ezért valóban mondhatom azt, hogy megkoronázzák a rutinomat. 



Mint azt láthatjátok nem sok termékből tevődik össze a rutinom, de nekem ezek azok a termékek, melyek jelenleg a nagy kedvenceim is, szóval szívesen ajánlom a figyelmetekbe. S ha azon gondolkozol, hogy jó ötlet lehet-e, hogy van egy saját arcápolási rutinod, akkor ne habozz tovább, mert tuti jó döntés, csak a megfelelő termékekre van szükséged hozzá.


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook