Interjú Bolla Viktóriával az 11ground írójával

0:10:00

Forrás: Bolla Viktória

Ma Bolla Viktóriát szeretném bemutatni Nektek egy interjú keretein belül, amiből sok mindent megtudhattok például, hogy miért kezdett el blogolni, milyen az öltözködési stílusa és hogy milyen az anyaság számára. Szóval ha érdekel Titeket, mindenképp maradjatok Velünk és olvassátok el ezt az interjút, mert Viki egy nagyon inspiráló személyiség, aki egy fantasztikus blogot vezet! 

1.Miért kezdtél el blogolni? Mi vagy ki motivált, hogy elkezd?
"Óriási álmom volt, hogy egy divatmagazinnál dolgozhassak, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy maximum gyakornoknak tudnék bekerülni egy-két helyre, munkát valószínűleg nem tudnának nekem ajánlani, mivel ez a szakma rendkívűl telített. 18 éves korom óta folyton dolgoztam valamit, így egy tényleges állást nem akartam gyakornokságért otthagyni. Évekig fogalmazódott bennem a gondolat, hogy szeretnék blogot csinálni, de vártam arra a bizonyos utolsó löketre, hogy el merjem kezdeni. Végül megszületett az 11ground koncepciója a fejemben, és eldöntöttem, hogy veszek egy nagy levegőt és kiállok vele a nagyvilág elé." 2. Eddig mi volt a blogolásod legnagyobb fénypontja? Mesélj erről nekünk kicsit!
"Bevallom őszintén, ez most volt két hete. Sok szakmai elismerésben volt már részem, de egyik sem hasonlítható ahhoz, amikor az olvasóidtól kapsz visszajelzést. A blogolás nagyon egyirányú dolog, az olvasóink belelátnak a mindennapjainkba, mi viszont ritkán kapunk tényleges visszajelzést. Most pedig, amikor eldöntöttem, hogy egyedül folytatom az 11groundot, hihetetlen volt számomra, hogy olyan mennyiségű bátorító és pozitív üzenet érkezett nekem, amit remélni se mertem." 3. Van olyan, hogy nem tudsz miről írni? Ilyenkor miből merítesz ihletet?
"Rengetegszer! Főleg mióta Laura megszületet. A fáradtság a legnagyobb motiváció gyilkos szerintem.. De ilyenkor általában nem erőltetem a dolgot, hanem megpróbálok kicsit lazítani. Szerencsére azért viszonylag hamar át szoktam ezen lendülni és mindig szembejön velem valami olyan dolog, amiről szívesen írnék." 4. Minden kezdet nehéz. Adnál pár tippet a kezdő bloggerek számára?
"A legfontosabb dolog szerintem a kitartás, a rendszeresség, és a minőség. Legyen egy eredeti ötlete, saját hangja, amit már a kezdetektől fel kell vállalni. Sose az olvasottság vagy a likeok száma legyen a belső motiváció. Ha ezek miatt csinálja csak valaki, akkor az egy üres és lelketlen dolog lesz. Csinálja szeretetből, elhivatottságból és akkor biztos vagyok benne, hogy fel fognak rá figyelni." 5. Hogyan jellemeznéd az öltözködési stílusod? Mi a véleményed a mai divatról?
"Minimalista, egy kis csavarral. A mai divat sokszor őrült, túlfeszíti a határokat. Én sose a jelenlegi divat alapján öltözködök, hanem a saját ízlésvilágomnak megfelelően. Nem fogok valamit felvenni csak azért, mert ez most divat, ha nem egyezik azzal, ami nekem egyébként tetszene."


6. Nagyon magabiztosnak tűnsz. Ez mindig így volt?
"Dehogy. Sőt, most se vagyok állandóan az. Viszont szerencsére nagyon boldog életem van, és hiszek abban, hogy ez a boldogság az, ami miatt az ember megtanulja önmagát is elfogadni és szeretni." 7. Boldog édesanya vagy, aki egy gyönyörű kislányt nevel. Milyen az élet egy kisbabával?
"Imádom minden pillanatát! Nyilván vannak nehézségek, de én azokat is inkább kalandnak fogom fel, és igyekszem tudatosan figyelni arra, hogy minden percet kiélvezzek vele." 8. Mennyire nehéz az anyaságot és a mindennapjaidat összeegyeztetni a blogolással? Van valami bevált praktikád az időbeosztásra?
"Bevallom sokkal nehezebb, mint gondoltam volna. Állítottam, hogy engem nem fog megváltoztatni az anyaság, de ez visszanézve egy nagy hülyeség volt tőlem. Per pillanat nyilván nem a blogolás áll nálam az első helyen a fontossági listán, de egy 8 hónapos baba mellett ez így is van rendben. A blogolásban pont az a jó, hogy az ember úgy csinálja, ahogy tudja. Így is hihetetlen jó érzés volt számomra például, hogy már pár héttel Laura születése után vissza tudtam térni az íráshoz, és így tulajdonképpen nem kellett a ’munkámat’ igazán feladnom. De nyilván mindent Laurához igazítva csinálok. Amikor ő alszik, akkor írom a cikkeket, ha Dávid vigyáz rá, akkor megyek sajtótájékoztatókra, és így tovább.." 9. Vannak céljaid, melyeket a közeljövőben meg szeretnél valósítani?
"Az idei évre a célom az első könyvem megírása, amit szeretnék, ha november végén meg is jelenne. Ezen kívül most a youtube csatornám beindítása még az, ami folyamatban van. Úgyhogy nem unatkozom!" 10. Végül, mit üzennél a már meglévő és az új olvasóidnak? "Azt, hogy higyjenek magukban és merjék megvalósítani az álmaikat!"


Bolla Viktória blogját IDE KATTINTVA találjátok meg!


Ezúton is szeretném megköszönni Viktóriának, hogy elkészíthettük ezt a nagyszerű interjút!

Köszönjük szépen, hogy itt voltatok és olvastatok, ha tetszett a cikk légy rendszeres olvasója a blognak! Szeretettel Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook