Szépségápolási neszeszer kellékek wellness hétvégére

2:01:00


Időnként mindenkire ráfér egy kisebb, nagyobb pihenés, amitől feltöltődik mind testileg mind lelkileg és erre a legjobb ha kicsit elhagyjuk a jól megszokott kis házunkat és elmegyünk akár egy wellnes hétvégére vagy mondjuk kirándulni és a közelbe kiveszünk egy szobát. 

Bármelyik megoldást is válasszuk garantált a feltöltődés, ám ilyenkor sem szabad megfeledkeznünk arról, hogy  Nők vagyunk és szükségünk van arra a bizonyos "me time-ra" amit csak magunkra kell szánnunk. Egy-egy wellnes hétvége tökéletes lehet arra, hogy kényeztessük magunkat minden jóval. 

Én annak a híve vagyok egy-egy ilyen utazás során, hogy a magam kis összeállított "wellnes csomagomat" használom fel. Egyrészt ismerem azt ami benne van így nem vár meglepetés és olyan termékeket használok, amit már az arcbőröm is megszokott.

Ez a csomag, amit ma közösen összeállítunk elsősorban az arcápolást veszi előtérbe. Fontos, hogy minden este és reggel tisztítsuk meg az arcunkat és csak úgy vigyük fel a sminkünket, vagy éppen az éjszakai regeneráló krémet. Természetesen a hétköznapokon sem kell elhanyagolnunk magunkat, ilyenkor is jó ha felteszünk egy arcmaszkot. De szerintem Nektek is ismerős az a helyzet, hogy este már semmi kedvetek az arctisztítás után még egy plusz arcmaszkot felvinni majd később azt leöblíteni. 

A wellnes hétvégék pont ezért vannak, amit hétköznap nem tudsz megtenni azt ilyenkor tökéletesen be tudod pótolni és az arcbőröd szebb lesz mint valaha.

Na de nézzük is mik azok a termékek amelyeket én tuti eltennék egy ilyen hétvégére a neszeszerembe:


Sminklemosó: Szerintem mondanom sem kell, hogy mennyire fontos, hiszen az arctisztítás egyik legfontosabb része a smink eltávolítása.

Vatta korongok: Számomra egy fontos kellék hiszen erre öntöm re a sminklemosót, majd ezzel törölgetem le a szememről és az arcomról a festéket. 

Arctisztító: A Kiehl's terméke erre tökéletesen bevált nálam, hiszen a habos formuláját használat közben nagyon megszerettem. Nagyon szépen tisztít és frissíti a bőrt.

Arcradír: Nincs olyan nap, hogy ne használnék arcradírt, így nem is volt kérdés hogy beletegyem-e a neszeszerbe. Egyszerűen imádom, ahogy kellemesen radírozva tisztítja meg az arcom.



Hidratáló krém: Nagyon fontos, miután végeztünk az arctisztítással és úgy gondoljuk, hogy nem teszünk fel maszkot, használjunk hidratáló krémet. 

Elixír: Csodát tesz az arccal, gyönyörűen regenerálja a fáradt bőrt, én nagyon szeretem, hiszen a használata is nagyon egyszerű, pár csepp a szépségért. 

Arcmaszkok: Mint azt már említettem is, ilyenkor aztán jöhetnek a maszkok, amelyek jobbnál jobb végeredményt mutatnak majd. Ilyenkor használhatunk kicsit erősebb maszkok, mint például a mély hidratáló. 

Shea vaj: Mióta kaptam tesztelésre egy shea vajat, azóta a kedvencem, annyi mindenben segített már. Tökéletes az ajkaink ápolására, nagyon puhává varázsolja őket, továbbá nagyon jó azoknak akiknek extrán száraz bőrük van. 


Az arctisztításhoz célszerű egy külön kis kendőt vinni amibe csak az arcunkat fogjuk megtörölni, a higiénia nagyon fontos!

A kényeztető fürdőzéshez még egy jól megszokott otthonról hozott tusfürdőt ajánlanék. A fürdés után pedig jöhet a testápoló, ami az egész testünket hidratálja. Én ehhez a Dove pisztáciás tusfürdőjét és testápolóját használom. 

Nos össze is pakoltunk a kényeztető hétvégénkre! Valahogy kedvet kaptam egy kis kiránduláshoz. :)

Remélem hasznos volt Nektek ez a cikk. Ti mit visztek magatokkal egy lazítós hétvégére?
Van olyan termék ami közös az enyémmel? :)
Írjátok meg Nekem kommentben!

Szeretttel 
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook