Miért szeretünk blogolni? | 3 bloggerina véleménye a blogolásról

3:45:00

Forrás: We heart it

Ma egy igazán különleges cikkel készültünk Nektek kedves olvasók, hiszen ma három bloggerina véleményét, tapasztalatát olvashatjátok a blogolásról, akik mind különböző témát dolgoznak fel a blogjukon, ezért is lesz érdekes ez a mai cikk. Reméljük tetszeni fog és élvezitek majd!

Az első lány akit be szeretnék mutatni az nem más mint a Couture írója Laura, aki igazi szenvedéllyel végzi a blogolást és ez meglátszik a következő írásán is. Ő ma az outfit cikkekért felelős, azaz leírja Nekünk, hogy miért szereti az ilyen típusú bejegyzéseket készíteni. 



"Mikor elkezdtem blogolni még a kamera másik oldalán álltam. Fotósként egész jól teljesítettem, de mindig irigyeltem azokat az embereket, akik könnyű természetességgel mozognak a kamerák előtt, majd kézhez kapják a szebbnél szebb képeket. Egyszer mindent ki kell próbálni, így került egy szép szombati reggelen a barátom kezébe a fényképezőgép, én pedig szembe vele, mondván, hogy mi "outfitet fotózunk". A furcsa felismerés után, miszerint ez az egész sokkal jobban megy, belevágtunk és azóta (lassan már 2 éve) rendszeresen fotózunk együtt. Szinte ugyanazon rutin szerint működik minden fotózás. Kiválasztjuk a ruhákat, eltervezzük papíron az egészet (sokszor még rajzolok is!), megbeszéljük a kiegészítőket, a koncepciót majd utána sétálunk egyet a városban, keresve a tökéletes helyet. Az elmúlt két év alatt már egész rutinosnak tartom magamat, azonban nagyon sok idő megtalálni a tökéletes pózt, helyet és szimplán csak természetesen igazodni a kamerához. Nehéz dolog ez, de ebben mutatkozik meg igazán a fejlődés. Számomra azért fontos ez a bejegyzéstípus, mivel igazán itt tudom megmutatni a saját stílusomat, közelebb hozom magamhoz az olvasókat, na meg azért nem rossz érzés ha az ember lánya hetente szép képeket kap a kezébe. Az önkifejezés számomra nagyon fontos, gyerekkorom óta konkrét véleményem van a dolgokról, így igazán szeretem ha megmutathatom az igazi önmagamat. Szerintem az egyik legjobb dolog a blogolásban viszont az, hogy láthatom a saját fejlődésemet, az erre irányuló visszajelzéseket, valamint személyessé, egyedivé tehetem az én saját kis világomat. A jó fotózás titka szerintem az összeszokás, a jókedv és az, hogy természetesen mozogjunk. A merevség meglátszik a fotókon. A jó blogolás pedig az egyediségnél, a különlegességnél, a személyességnél és az esztétikai minőségnél kezdődik."
Laura blogját megtaláljátok IDE KATTINTVA!


A következő lány, akit be szeretnék mutatni Nektek az Luca, aki imád kreatívkodni kiskora óta, így természetesen ő ma erről fog írni Nekünk pár sort. 


_"Már kiskorom óta írok és kreatívkodok egyaránt. Bár ez az elején csak egy naplót és kártyakészítést foglalt magába. De ahogy nőtem fel, egyre jobban elkezdtem mindkét témával foglalkozni. Megjelent az első blogom, ahol másoktól loptam DIY ötleteket és azokat publikáltam annak ellenére, hogy ilyen blogból minden ujjadra találsz egyet. Talán az vonzott eredetileg benne, hogy valamit készíthetek, ami úgymond örökre ott marad és nem dobják ki mint a kiskoromban készített kártyákat. Talán az, hogy valami csak az enyém.

Mostmár azonban kicsit más miatt szeretek blogolni és csináld magad dolgokat készíteni. Legfőképpen a tudat, hogy másoknak ezzel segítek motivál. Azzal, hogy megosztok pár olcsó ötletet amivel tök egyszerűen fel tudják dobni az életüket egy picit, úgy érzem teszek valamit hozz más emberek életéhez. Lehet egy kicsit nyálasan hangzik, de valahogy ez az ami legfőképpen vonz ebben az egészben. Mert amellett, hogy leírhatom a gondolataimat szabadon és megdolgozhatok egy dologért ami csakis az enyém, mások életét egyszerűbbé és színesebbé tehetem."
Luca blogját megtaláljátok IDE KATTINTVA!


Az utolsó bloggerünk már egy boldog anyuka lesz, akinek egyszerűen imádom a blogját, hiszen olyan hétköznapi dolgokról ír, amiben mindenki megtalálhatja önmagát. 


Miért szeretek blogolni? Ránézésre egyszerű kérdés, hiszen már annyiszor megfogalmazódott bennem a válasz. Szeretek írni, alkotni, új embereket megismerni és megvitatni olyan témákat, amelyek nem csak számomra, de másnak is fontosak lehetnek.
Viszont nemrégiben, amikor úgy döntöttem, hogy végleg abbahagyom a blogolást, ezeregy okom lett volna arra, hogy miért NEM szeretek blogolni. A szünet ellenben csak pár hónapig tartott, mert úgy éreztem, hogy a bloggal együtt magamban is bezártam egy részt, amit bármennyire is próbáltam de nem tudtam végleg lelakatolni. A blogmentes időszakban kipróbáltam rengeteg új kreatív dolgot és volt időm magammal foglalkozni, de mindvégig azt éreztem, hogy valami nincs a helyén, valami hiányzik.
A blogolás a hobbim, a szenvedélyem és az önmegvalósítás egyik olyan formája számomra, amelyben a legjobban ki tudom fejezni magamat. A blog én vagyok és fordítva. Együtt változok vele és hűen őrzi az életem minden fontosabb mérföldkövét.
Jó érzés megosztani másokkal az örömöt, hogy babát vársz, a törődés, hogy mindenki szurkol az esküvőd előtt, vagy támogatnak, amikor nehézséged akad az életben, az hogy  megannyi embernek fontos, amit csinálsz és mondasz, végtelenül nagy energiabomba, a bloggerek  sikerélménye.

Nem a sminktermék, amit tesztelésre kapunk, nem a sajtós eseményekre való meghívások, hanem az olvasók, akik közül sokan barátok lesznek, akikkel számíthatunk egymásra, ha baj van, akikkel ha egy hónapban egyszer beszélünk csak, akkor is ott tudjuk folytatni a beszélgetést, ahol abbahagytuk, akikkel támogathatjuk és bíztathatjuk egymást akár ismeretlenül és csak az interneten, mert valójában lehet, hogy soha nem is találkoztunk volna az életben. 
Nagyon sok levelet és visszajelzést kaptam már az olvasóimtól, amiben bíztattak, segítettek, vagy a tanácsomat kérték. Ha nem is tudok maradéktalanul és azonnal reagálni ezekre, mindig hálás leszek, hogy ennyi kedvességet kapok, csupán azért, mert azt csinálom, amit szeretek. Ez pedig a legfontosabb számomra, ha a fenti kérdésre keresem a választ.
Lehet, hogy valaki online éli a blog által az életét, ennek az életformának pedig megvan az előnye és a hátránya is, de a blogolás vagy éppen a vlogolás, még mindig mindig ezeregynél fontosabb pluszt ad ahhoz, hogy megérje csinálni.

Fanni
Fannigardróbja – Anyabőrben blog
Fanni blogját megtaláljátok IDE KATTINTVA!


Köszönöm szépen, hogy ma is Velem tartottatok és olvastatok, remélem tetszett Nektek ez a kis cikk, amiben több bloggerina is leírja a blogolás iránti szenvedélyét. 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook