TESZT | HappySkin csomag érzékeny és normál bőrre

1:09:00


Ma a HappySkin által küldött érzékeny és normál bőrre ajánlott termékekről hoztam egy tesztet. Több mint egy hétig teszteltem folyamatosan a termékeket és igen meghatározó véleményem született a termékekkel kapcsolatban! Fontos megemlítenem, hogy egy magyar márkáról van szó, ami szerintem nagyon nagy előny. Ha mind ez nem lenne elég még azt is hozzáteszem, hogy a cég natúrkozmetikumokat gyárt, tehát arcbőrünk természetesen ragyoghat használat után.

Szeretnék pár pozitívumot kiemelni a cég oldaláról:


  • "Minőségi BIO alapanyagokat használunk termékeink többségében, amelyeknél ezt fel is tüntettük. A BIO virágvizek mellett, válogatott BIO olajokat, vajakat is használunk, a “tiszta” kozmetikumok érdekében.
  • Sziklaszilárd alapelvünk, hogy termékeinket nem teszteljük le előzetesen állatokon, hiszen anélkül is lehet kiváló natúrkozmetikumot alkotni.
  • Termékeink 75%-a vegán, tehát nem tartalmaz állati eredetű alapanyagot, így a vegán életmódot követők is kedvükre válogathatnak termékpalettánkról.
  • Mesterséges tartósítószert, mesterséges színezéket és -illatanyagot nem tartalmaznak termékeink, továbbá parabénmentesek, SLS mentesek, GMO mentesek, alumíniummentesek, és nem tratalmaznak elhalt állaból származó alapanyagot."
Szerintem ezek a pontok igen meggyőzőek, most lássuk az én tesztemet, amely teljesen az én véleményemet képezik!







                                                                                                                           









  JADE arctonik BIO rózsavízzel:

Mindig alaposan megszoktam nézni a termékek összetevőit, így most sem volt ez másképpen. Kicsit szkeptikusan álltam ehhez a tonikhoz, hiszen az arcbőröm nem rajong az alkohol összetevőért. Hatalmas volt az öröm, amikor tonizálás után nem tapasztaltam bőrirritációt. Nagyon szépen mattította a bőröm, gyorsan beszívódik és a legnagyobb meglepetés számomra, hogy nem hagyott ragacsos érzést maga után. 


Díva hyaluronsavas arcszérum BIO csipkebogyó olajjal:

Nem igazán használtam ezelőtt arcszérumot, mert úgy voltam vele, hogy a hidratálást majd bőven megoldják a hidratáló krémeim, ám ennek a terméknek a használata után teljesen megváltozott a véleményem. Ennek a terméknek az állaga inkább krémes mint folyékony, ami engem elsőnek meglepett. A benne található különböző olajok miatt kicsit félve kezdtem el használni, de a végeredmény bámulatos. Valóban szép, kisimult, hidratált lett az arcbőröm. Többszöri használat után is lassabban szívódott be, tehát érdemes vele várni egy kicsit míg ágyba bújunk. Szerintem tökéletes zárása lehet az arcápolási rutinunknak. Külön ki szeretném emelni a termék csomagolását, hiszen nagy hangsúlyt fektettek a higiéniára a pumpás megoldással. 


CLEMENTINA arcradír BIOcitromfű vízzel:

Fantasztikus! Ilyen jó arcradírral még soha nem találkoztam! A szemcséi tökéletesen radírozzák az arcbőrt, amely használat után teljesen felfrissül. Nagyon kevés kell a termékből így hála sokáig elég lesz. Tökéletes olajmentes bőrt eredményez, amelyet ha hidratálunk egy tökéletes arcbőrt kapunk. Nem titok, ez a termék lett a kedvencem az összes közül! Mind az illata mind az állaga nagyon meggyőző számomra. Imádom!


Kirké arctisztító tej:

Ennek a terméknek egy nagyon finom, kellemes folyékony de egyben krémes textúrája van, ami biztosítja a tökéletes eloszlást az arcbőrön. Nagyon jó a smink eltávolítására valamint az arc megtisztítására. Használat után egy sima, hidratált bőrfelület tárul elénk. Az illata nagyon kellemes, kicsit kókuszos, ami nekem a legjobban tetszik benne.



Grandiose szappan aloéval és ÖKO kecsketejjel:

Nagyon megszerettem ezt a terméket is, mivel nagyon száraz bőröm van, ezért nagyon vártam a hidratálást ettől a terméktől, hiszen különböző olajokat tartalmaz. Nagyon sok szappannal ellentétben nem szárít, hanem pont hogy hidratál! Nagyon kellemes az illata, gyorsan megtisztítja a bőrfelületet.



Összességében: Imádom a termékeket, mind más és más új pozitív tulajdonságot mutatott használat közben! Én ajánlom mindenkinek, aki friss, természetes, natúrkozmetikumokat szeretne használni. A termékek használata közben és után sem tapasztaltam bőrirritációt, tehát nyugodt szívvel ajánlom Mindenkinek!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

Like us on Facebook