Az örök alapdarab+csíkos felső | outfit

1:09:00


Nálam az örök alapdarab szerintem mindig a farmer marad, hiszen mindenhez megy, így könnyű párosítani, számomra mindig egy olyan darab lesz, ami nem megy ki sose a divatból. Sajnos manapság már a farmerekből is léteznek olyan típusok, melyek abszolút nem kényelmesek és ezt azért gondoltam megemlíteni, mert számomra a farmer pont a kényelmességet és a  nőiességet adja vissza. Szerintem még egy ízléses farmer magassarkú kombó sem lehet rossz. Fontos, hogy olyan darabokat vásároljatok, amelyek valóban kényelmesek és ne azért vegyétek meg mert az éppen menő.

Visszatérve az outfitre, ez egy egyszerűbb, lazább összeállítás, ami szerintem tökéletes lehet a mindennapokra, munkába járásra vagy éppen suliba. Mostanában egyre több csíkos felsőt hordok - nyilván elkapott a csíkos mánia, de szerintem nagyon jól passzol a farmerhoz ez az egyszerű felső. Szeretem ha a táska és a cipő passzol egymással, ezért egy fekete Converse cipőnél és egy számomra különleges pántos bőr táskánál maradtam. Kiegészítőként a fehér órám jeleskedik, ami nagyon jól megy a felsőhöz, imádom!



Felső: H&M
Nadrág: New Yorker
Cipő: Converse
Táska: KIK
Óra: Ebay

Remélem tetszett ez a cikk Nektek, hamarosan jelentkezek! 
Addig is legyetek jók és legyen szép napotok! :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook