Egy nude paletta mely tökéletes őszre

23:28:00


Ma egy olyan palettát szeretnék bemutatni Nektek, ami tökéletes lehet őszre, hiszen már a nyakunkon van az új évszak. Arra gondoltam, hogy nude paletta mindig jól jön ezért próbáltam efelé keresgélni, ami nem volt nehéz, hiszen az egyszerű, kifinomult sminkek általában a nude paletta színeivel készülnek.

W7 In Te Mood paletta tipikusan olyan színeket tartalmaz, amiből elkészíthetünk visszafogottabb vagy éppen kicsit erősebb sminket is. Őszintén ezért is fogott meg annyira, amikor leadtam a rendelést, hiszen praktikus mert tényleg egy füstös szemet is elkészíthetünk viszont ha csak egy kis színre van szükségünk akkor is tökéletes választás lehet. Külön ki szeretnék térni a palettának a méretére, hiszen nem nagy fém dobozról van szó, viszont a festékek arányosan vannak elosztva, tehát nem a tipikus kis doboz, kevés festék teória áll fen ebben az estben, aminek persze nagyon örültem! Fontosnak tartom a sminkeknél a praktikusságot és ez a termék pontosan megfelelő számomra, hiszen a mérete miatt utazáshoz is tökéletes lehet. 


Készítettem a kezemen egy tesztet, amit láthattok is, a világos színek nem annyira adják vissza a pigmentáltságot, pedig azok is szépek. A sötétebb árnyalatoknál egyértelműen látszik a pigmentáltság és nem 2 rétegben vittem fel a festéket, tehát ez még bőven satírozható. A világos színek pontosan annyira hatnak a szemen amennyire én azt vártam, szépen lehet összemosni a többi sötét színnel.

A legvilágosabb színeket szeretem a szemzugba felvinni, hiszen így egy nagyon különleges és szép hatást lehet elérni. Talán egyetlen negatívumot tudnék kiemelni ezzel kapcsolatban az is az hogy nekem egy kicsit porzik a festék ami azért lényeges mert felvitel előtt így mindig le kell ütögetnem az ecsetemről a felesleges festéket, ami eléggé porzik. Számomra annyira nem zavaró, inkább azok számára lehet ez érdekes akik nem szeretik ezeket a mozdulatokat újra és újra végrehajtani.

A termék csomagolásáról már említettem, hogy nagyon praktikus viszont maga a termék egy fém dobozban van, ami nekem nagyon tetszik, ötletes a felírat, letisztult. Könnyen nyitódik és záródik, de magától semmiképpen ne nyílik ki.  


Számomra nagyon bevált ez a termék, ajánlom mindenkinek, aki egy szép nude palettát szeretne így őszre. Ár-érték arányban az egyik legjobb paletta amit valaha próbáltam, hiszen összesen 1500 Ft-ért rendeltem a Notino oldaláról így természetesen azt is el tudom nézni, hogy kicsit porzik a festék.

Értékelés: 5/4,5

Ti milyen palettát használtok ilyenkor szívesen? :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook