Magister Products termékek | Csoda arcmaszk?

22:28:00


Képzeljétek lehetőségem nyílt tesztelnem három terméket a Magister Products jóvoltából, amit ma be is szeretnék Nektek mutatni. Sokáig gondolkoztam, hogy hogy lenne a legjobb bemutatni ezeket a termékeket, aztán arra jutottam, hogy készítek egy mini arcápolási rutin amit ebből a három termékből építek majd fel. Egyébként később ha gondoljátok készítek majd egy teljes arcápolási rutinos cikket is, amiben részletesen leírok majd mindent, ha szeretnétek ilyen bejegyzést, akkor kérlek Benneteket jelezzétek ezt Nekem lent kommentben. 


Na de térjünk is vissza a termékekre, őszintén szólva direkt úgy lett összeválogatva a csomag, hogy a rutinomnak a fontosabb elemi legyenek kiemelve, tehát számomra nagyon fontos az arcradír egy szuper jó arcmaszk, hiszen az frissíti fel az arcbőrt és többek között szükségem van egy nagyon jól hidratáló arckrémre is. 


Így előjáróban szeretném elmondani Nektek, hogy én nagyon megszerettem ezt a márkát, hiszen nagyon megfogott a munkásságuk a belefektetett energiájuk és természetesen a sok pozitív tulajdonságuk amikkel meggyőztek. Nem szeretnék külön vitát kiváltani az állatkísérlet mentes termékek mellett vagy ellen, (mert mostanában ettől hangos szinte minden blog) de számomra mindig egy szuper pozitívum ha nem tesztelik állatokon a kozmetikumokat. Nagyon tetszett, hogy a csomagom környezetbarát csomagolásban érkezett és nem csak a csomagolásra fordítanak nagy figyelmet, hanem a környezetbarát gyártásra is. A termékek 100%-ban természetes összetevőkkel készülnek, amiért az én bőröm szó szerint rajong, tehát már csak ezért is imádom! Egyébként a folyamatosan bővülő kínálatból szerintem mindenki megtalálja a magának legmegfelelőbb terméket. Kicsiknek és nagyoknak egyaránt, hiszen a Magister Products babakozmetikumokat is gyárt, így gondolva már a legkisebbekre is. 



Ahogy említettem is a bőrápolási rutinom alapján fogom bemutatni Nektek a termékeket, tehát kezdésnek (ha éppen nem volt rajtam smink aznap) megmosom langyos vízzel az arcom, majd felkenem a képen látható arcradírt és szépen elkezdem eldolgozni az arcbőrömön. A termék textúrája feltűnően krémes főleg, hogy egy arcradírról van szó (bár már találkoztam hasonló termékkel) de hamar meg tudtam szokni. A radírozó szemcsék elég nagyok, ami számomra igen jó, hiszen egy korábbi posztban már említettem, hogy sajnos az én arcomnak nem tesz semmit a kis szemcséjű arcradír, így ha nem alaposan távolítom el az elhajt hámsejteket az további bajhoz vezethet. 


Gyorsan ás egyszerűen lehet vele dolgozni, ami számomra fontos. Az illata nagyon kellemes vaníliás persze emellett az illat mellett megjelent a tipikus illat, amit a természetes összetevőjű termékeknél szoktam tapasztalni és kifejezetten tetszik, hiszen nekem így egy nagyon kellemes egyveleget alkotnak. Tetszik, hogy könnyen lemosható, így nem kell azzal időt pocsékolnom, hogy normálisan lejöjjön a termék, mert pár öblítés után már jöhet is a következő termék. Használat után egy nagyon szép tiszta arcbőrt kapunk, lényegében azt amit elvárunk egy arcradírtól. Szépen tisztít és jól előkészíti a bőrt a többi termékre.


Jaj a kedvencem lett ez az arcmaszk! A nevében is benne van, hogy öregedésgátló arcmaszk vulkanikus agyaggal, na most elsősorban nem az öregedésgátló szó fogta meg a fantáziámat, hanem a vulkanikus agyag, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy mi újat tud Nekem mutatni ez a termék. És bizony, hogy tudott, de olyan szinten, hogy egy darabig szerintem semmi sem tudja űberelni. 

Nagyon szeretem a termék illatát és textúráját, végre egy arcmaszk melynek a textúrája nem durva, hanem annál inkább krémes így szuper könnyű a felvitele. A jól leradírozott arcbőröm erre a szuper arcmaszkra várt, hiszen a 15 perc száradási idő letelte után nagyon pozitív végeredményt kaptam. A lemosás is könnyű, ahhoz képest, hogy egy száraz arcmaszkról van szó. Na de ami utána jött, hát én ezt nem is gondoltam volna. Gyönyörű szépen kisimította az arcbőröm, nagyon puha és energizált lett a bőröm. 


Zárásként pedig a rózsa arckrémet használom, amiből egy nagyon kevés is elég az arcbőrre, hiszen nekem kicsit zsírosabb volt a T-zónámban a bőröm a terméktől, de ettől függetlenül szuper, csak a száraz területemre jobban kell koncentrálnom. Nagyon kellemes rózsás illat van, ami szerintem nagyon jól nyugtatja az arcbőrt. Szépen hidratálja az arcbőrt, tökéletes a rutinom zárására. 


Remélem megfogott Benneteket legalább egy termék, hiszen én nyugodt szívvel tudom Nektek ajánlani ezeket a termékeket, nekem beváltak, remélem Nektek is pozitív lesz a véleményetek velük kapcsolatban! 

Ha bármilyen terméket szeretnétek rendelni Tőlük azt itt tehetitek meg: Magister Products! 

Még van egy szuper hírem számotokra, ha most lefotózzátok valamelyik Magister Products terméket és elkülditek  az info@magisterproducts.hu e-mail címen akkor 10% értékű kedvezményt is kaptok! 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook