Nagyszerű arcmaszk, mely üdévé varázsolja bőröd

9:31:00


Imádom ezt a képet, mert az egyik kedvenc arcmaszkom van rajta egy szuper jó Glamour magazinnal na és persze az ősz színei, amit tudjátok mennyire szeretek. Ősszel is nagyon fontos, hogy megfelelően kezeljük és ápoljuk az arcbőrünket, ezért ma a Kihel's arcmaszkját szeretném Nektek bemutatni. Ez a z arcmaszk tökéletes lehet számodra ha kevesebb időd van az alap arcápolásra, hiszen egy arctisztítást kell elvégezned előtte, ami nem sok idő, aztán csak fel kell vinned ebből az arcmaszkból a bőrödre és máris feltöltődik majd az arcbőröd.


A terméket minden bőrtípusra ajánlják, ami szerintem nagy pozitívum, hiszen így több emberhez eljuthat ez a szuper termék, de én azt vettem észre, hogy zsírosabb, kombinált bőrön jobb a végeredmény. Nekem kombinált arcbőröm van így számomra is tökéletes lett a végeredmény még a szárazabb területeket sem irritálta. A felvitele nagyon könnyű a terméknek, de szerintem érdemes egy külön műanyag ecsetet használni, amivel még könnyebb felvinni a terméket valamint a higiénia miatt sem egy utolsó pont a műanyag ecset! Miután felvittem a terméket egyenletesen az arcbőrömre elkezdtem érezni, hogy "dolgozik" a maszk. Ez az érzés abszolút nem kellemetlen, ám amikor megszárad az arcunkon a termék akkor eléggé húzódik, bár ez más maszknál sincs másképpen legalábbis amit én idáig használtam.


Használat után egy nagyon kellemes frissítő érzést érzünk, ami főleg reggel esik jól, hiszen attól egyből felébredünk, de higgyétek el este sem rossz dolog, mert gyönyörűen kitisztítja a pórusokat és puhává varázsolja az arcbőrt.
A termék állaga nagyon kellemes krémes és a fekete kis pöttyöktől nem kell megíjednünk hiszen azok őrölt áfonya magok, amik a lemosáskor kellemesen radírozzák az arcbőrt. Eleinte furcsa volt megszoknom, hogy egy arcmaszkban lehetnek szilárdabb "darabkák" azaz áfonya magok, de a lemosáskor mindig megmutatkozott, hogy ez mennyire jó és milyen szépen leradírozza a bőröm. Tartalmaz még kurkuma kivonatot is, aminek azért örültem nagyon mert gyulladáscsökkentő hatása van, ami abban az esetben lehet nagyon jó, ha éppen van pár bőrhibám, így azt szépen lehúzza és másnapra már sokkal szebb lesz. 


A termék illata nagyon kellemes, őszintén megmondva mióta több természetes összetevőjű terméket használok azóta jobban prfeferálom a natúr illatokat, hiszen ez is egy olyan pont, hogy kevésbé irritálja a bőrt, mint egy erőteljesebb illatanyagú termék.


A termék csomagolása nagyon praktikus, hiszen üvegben van a termék egy nagyon jól záródó kupakkal. Nagyon sokáig elég volt a termék számomra, mert én egy héten egyszer használtam csak és alapból sem kell sok belőle. Tehát aki az ára miatt aggódik a terméknek azt megnyugtatom, hogy cserébe valóban minőségi terméket kapunk, amit ha rendszeresen használunk gyönyörűvé varázsolja az arcbőrünket.


Mint azt már feljebb is említettem elsősorban azoknak ajánlom ezt a terméket, akik nem szeretnék sokat foglalkozni vagy éppen nincs idejük az arcápolásra, de mégis szeretnék elérni azt a bizonyos üde arcbőrt. Elég ha a jól megszokott arctisztítónkkal megtisztítjuk a bőrünket, majd jöhet is a maszk!


A terméket megrendelhetitek IDE KATTINTVA

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én ezt a terméket több alkalommal is használtam, de azt vettem észre, hogy a betömítette a pórusaimat és pattanás keletkezett. Elsőnek azt hittem, hogy nekem nem jó az arcomra, de a barátnőmnek is egy idő után ez történt az arcával.
    Nagyon sajnálom, mert egy nagyon jó terméknek ígérkezett, és a márkát is nagyon szeretem több terméket is rendeltem/kaptam tőlük. De viszont örülök, hogy írtál erről a termékről, lehet neki futok még egyszer, hátha most sikerrel járok vele.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dzseni! :)
      Uh hát ezt nem jó hallani. :( Előtte végezz egy alapos arctisztítást hátha úgy jobb lesz és nem tömíti el annyira a pólusokat a maszk. Nekem hála tényleg nem volt ilyen tapasztalatom vele, szerintem mindenképpen megér még egy próbát, aztán kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! :)
      Köszönöm, hogy leírtad a véleményed, várlak vissza!
      Puszi:)

      Törlés

Like us on Facebook