Soins handmade naturcosmetics

23:20:00


Egy újabb természetes alapanyagokat tartalmazó termékekről olvashattok egy cikket. Imádom a természetes alapanyagokat tartalmazó termékeket, hiszen az ilyen típusú termékek nekem nagy mértékben meghatározták az arcbőröm alakulását. Régen volt, hogy küszködtem vele és sokat szomorkodtam rajta, de ez mára már megváltozott, én abszolút híve vagyok ezeknek a termékeknek, hiszen nem egy márkától próbáltam már ki 100 %-ban természetes termékeket. 


Ma a Soins Handmade Naturcosmetics termékeiről olvashattok, ami szerintem számotokra is érdekes lehet, hiszen több problémára is megoldást találnak ezek a termékek, Próbáltam a tapasztalatim mellé sok képet is készíteni Nektek, hiszen így jön át szerintem a legjobban a cikknek a lényege. 


Szeretném ha Ti is többet tudnátok erről a márkáról, ezért itt van pár sor a bemutatkozásukból. 


"Megalkottunk egy olyan szépségápolási termékcsaládot, amely nem tartalmaz mérgező vegyszereket, kémiai anyagokat, kőolajszármazékokat, parabént, illatanyagot, színezőanyagot és még sok-sok mesterséges összetevőt. 
Termékeink előállítása során a legfontosabb az, hogy a legjobb minőségű természetes alapanyagokkal dolgozzunk.
Hiszünk abban, hogy az egészség tudatosságban a bőr egészséges ápolása is nagy szerepet játszik. Hiszünk abban, hogy káros anyagok nélkül is lehet kezelni a bőrproblémákat. Gyakran még jobban, mint minden vegyszerrel rendelkező krémmel.
Hiszünk abban, hogy igenis fontos bőrünk védelme és babánk természetes ápolása már a kezdetektől."

A csomagomban amit kaptam 3 termék volt, egy arc és sminklemosó, egy normál bőrre ajánlott nappali krém és egy BB fényvédő krém. Gondoltam szuperek lesznek ezek a termékek, hiszen először is kipróbálom a BB krémet, aztán a sminklemosót utána pedig hidratálás képpen a nappali arckrémet. 


Szóval először is a BB krémmel szeretném kezdeni, ami számomra elég sötétnek bizonyult ezért össze kellett kevernem egy másik alapozómmal, ami pedig alapból világos lenne az arcszínemhez, így jött ki a számomra megfelelő szín. Elsősorban szeretném megemlíteni, hogy ez a BB krém amellett, hogy kíméletesebben bánik a bőrrel, mint egy alapozó még hidratál is és ha ez nem lenne elég jó pont, akkor még azt is szeretném hozzátenni, hogy tartalmaz fényvédőt is, így azzal már nem kell külön bajlódnunk, ami szerintem egy hatalmas előnynek számít, főleg ha gyorsan kell elkészülnünk valahova. A termék illata nekem kicsit erőteljes, ami a felvitelkor is eléggé érződik. Alapból nem vagyok erre annyira harapós, de ennél most én is azt mondanám, hogy egy kicsit zavaró. Egyébként felvitelkor nagyon szépen egyenletes el lehet dolgozni a terméket, nem ül bele az apróbb ráncokba sem. Mivel egy BB krémről van szó ezért fontos megemlíteni, hogy nem fogunk olyan erőteljes fedést kapni mint egy alapozónál de pont ez a lényeg.


A BB krémet sajnos le kellett mosnom az arcomról, amihez természetesen a Soins arc és sminkelmosóját használtam, amivel 100%-ban megvagyok elégedve, hiszen pontosan azt nyújtotta amit én elvárok egy ilyen terméktől. Nagyon kellemes illat van, a textúrája nem a megszokott folyékony állagú lemosó, sokkal inkább egy erőteljesebb textúrával rendelkező lemosó, aminek én nagyon örülök, mert szerintem pont ez adja meg neki azt a hatást, amit elvárhatunk egy ilyen terméktől. Nagyon szépen eltávolítja a sminket az arcról egyedül a vízálló szempillaspirállal birkózik meg kicsit nehezebben. 


A harmadik termék a normál bőrre ajánlott nappali arckrém, ami fekete nadálytő kivonatot tartalmaz. Őszintén nekem ez egy kicsit csalódás volt, mert az erőteljes illat itt szintén megjelent, ami egy arckrémnél szerintem nem biztos, hogy előnyös, valamint használat közben sem rajongtam érte túlságosan, hiszen eléggé nehéz volt asz eldolgozása a bőrbe, használat után pedig egy erőteles húzódó érzést érzetem plusz még a ragacsos érzet is jelentkezett nálam. Sajnos nem tudom miért lehetett ez így, mindenesetre sajnálom, mert nagy reményeket fűztem hozzá. 


Összességében eléggé vegyes lett ez a cikk, kaptak hideget meleget a termékek, de ami nekem nem válik be azt nem fogom nyugodt szívvel ajánlani másoknak, bármennyire is szerettem volna, hogy jó legyen az az arckrém. Az arclemosó tejet nagyon tudom ajánlani, hiszen az nagyon sok drogériás terméket lesöpör a polcról szerintem, a BB krémmel pedig a színe miatt vagyok kicsit szomorú, talán ha világosabb lett volna akkor azt is tudnám ajánlani Nektek. 


Ha szeretnétek megvásárolni a Soins termékeket, akkor azt IDE kattintva tehetitek meg! 


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem és olvastatok, sok puszi Nektek!

Szeretettel 
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook