5 dolog, hogy produktívabb legyen a hétvégéd

22:20:00


A hétvégék számomra mindig olyan gyorsan eltelnek, ezért szeretem, ha produktív vagyok ebben az időben. Volt egy időszakom, amikor mindig arra eszméltem fel, hogy péntek után máris vasárnap lett és ez abszolút nem jött be nekem, mert nagyon sok, akár még fontos dolog is a háttérbe szorult. Mióta jobban figyelek arra, hogy produktívabb legyek, azóta teljesen megváltozott az időbeosztásom és a prioritási sorrendem is. Ma 5 olyan tippet szeretnék megosztani Veletek, ami segíthet abban, hogy hogyan legyetek hétvégén is produktívak. 


A tervezés napja:


Legyen egy napod, aminek egy részét arra szánod, hogy megtervezed előre a következő napjaidat, hetedet. Hidd el sokkal átláthatóbb lesz a heted, ha betartod ezt. 


Hozd ki a reggelből a maximumot: 

Szerintem a reggeleken múlik a legtöbb, hiszen ha órákat töltesz azzal minden nap, hogy az ágyban lustálkodsz, akkor kevés esély van arra, hogy produktív napod legyen. Mikor felkelsz reggel ne a telefonod legyen az első, ami a kezed ügyébe akad, sokkal többet érsz azzal, ha hagysz a szervezetednek 10 perc nyugalmat, majd miután felkeltél kicsit átmozgatod a tested, így nem csak az agyad, de a tested is felébred és sokkal frissebb leszel. 


Ne hagyj mindent hétvégére: 

Ha tudod, hogy sok feladat vár Rád a hétvégén, akkor próbálj meg a hét folyamán pár teendőt beiktatni, így hétvégére nem marad annyi. Szerintem jó ötlet, ha előre veszed azokat a dolgokat, melyek számodra a legfontosabbak, így a hétvégét már úgy kezdheted el, hogy a nagyobb és egyben fontosabb dolgokat már letudtad. 


Használj figyelmeztetőt a fontosabb teendőkhöz:

Ahhoz, hogy biztosan ne maradjon el egyetlen fontos dolog sem a legjobb megoldás, ha a telefonodba írsz egy emlékeztetőt. 


Foglalkozz magaddal:


Természetesen ha magadra is szánsz időt az is produktivitást eredményez, ezért soha ne vond meg magadtól az én időt. Úgy fogod eredményesnek érzeni a napodat, ha Te magad is jól érzed, ezért ezt mindenképpen ajánlom Nektek.


Remélem tudtam segíteni ezzel a cikkel Nektek, hamarosan jelentkezem egy újabb témával. Ha bármi kérdésetek van, akkor azt írjátok meg nekem a blog facebook oldalán!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook