Magister Products, az egyik kedvenc márkám

22:52:00


Szeretek újdonságokat kipróbálni, hiszen egy-egy tesztelés során sokszor új termékek válnak a kedvenceimmé, de szeretem megtartani a jól bevált termékeimet is, köztük például a Magister Products termékeit is. Több mint fél éve használom aktívan a termékeit és abszolút pozitív véleményem van róluk, imádom mind az arcápolás, mind az arctisztítási termékit is.


Most lehetőségem nyílt újabb termékeket tesztelnem, mint például a kókuszvizes arc-és sminklemosó oldatot, az arctisztító habot és a különleges pandacukor multimaszkot. Mondanom sem kell, hogy mennyire kíváncsi voltam a termékekre, ezért elég hamar neki is álltam a tesztelésnek, lássuk is az eredményt és a véleményemet a termékekről. 




Kókuszvíz arc-és sminklemosó oldat: 

Ez a termék kombinált bőrűeknek ajánlott, amit fontosnak tartok megemlíteni, hiszen a lemosókból is fontos, hogy olyat válasszunk, ami a bőrünkhöz a leginkább passzol. Számomra ez a termék tökéletes,hiszen a kombinált bőrömnek bőven eleget tesz. Szeretem a lemosókat és egyben sminkeltávolító oldatok, hiszen így egy terméket tudok több lépésben is alkalmazni. Kíméletesen eltávolítja a szennyeződéseket a bőrről, ráadásul ez az arctisztító nem tolja el a bőr PH értékét, így akár mellőzheted is a tonik használatát. Plusz jó pont, hogy a termék nem csak bőrbarát, de környezetbarát is, hiszen biológiailag lebomló tenzideket tartalmaz. 


Arctisztító hab: 

Aki régebb óta követ az tudja, hogy az arcápolási rutinom fontos szereplői az arctisztító habok és arcmaszkok. Nagyon örültem, amikor a csomagban megláttam mindkettőt, hiszen régóta szemeztem már ezekkel a termékekkel. Az egyik leghatékonyabb textúra számomra a hab állag, mert nekem ez a változat adja meg azt a "wow" hatást. Használat után puha, tiszta bőrt kölcsönöz, bármilyen ragacsos érzet nélkül. Én különösen kedvelem a termék zöld tea illatát, amit használat után egy jó ideig lehet érezni. 


Pandacukor multimaszk:

Ez a termék is kombinált bőrűeknek ajánlott, hiszen a termék kifejezetten azoknak lett kitalálva, akik a száraz és zsírosabb bőr keverékével birkóznak. Számunkra nagyon nehéz jó maszkot találni, ezért én is nagyon örültem ennek az alternatívának. A T-vonalba (zsírosabb részre) kell felvinni a fekete pakolást, majd az U-zónába (a szárazabb részre) a fehéret, így aztán a végén tényleg úgy fogunk kinézni mint egy panda. Nagyon szeretem, mert szépen kitisztítja a pórusaimat, könnyen kenhető és lemosható. 


Remélem tetszett Nektek a cikk, ha igen akkor ne felejtsétek el megosztani velem a komment részlegben.

Ti próbáltátok már a Magister Products termékeit? 



Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook